Αν κάποιος κάνει μια βόλτα στις ιστοσελίδες του παγκόσμιου ιστού θα διαβάσει σε πολλές αναφορές τη λέξη πρωτόκολλα στο BDSM. Κάποιες ασαφείς έννοιες για τις συμπεριφορές των ανθρώπων που συνυπάρχουν στο χώρο του BDSM. Από που προήλθαν όμως ,ποια είναι και τι εξυπηρετούν τελικά?
Προήλθαν λοιπόν από την ανάγκη των ανθρώπων να κωδικοποιήσουν με συγκεκριμένους τρόπους συμπεριφοράς την ύπαρξή τους σε ένα κοινό χώρο που εκφράζει τις αναζητήσεις τους. Τα πρωτόκολλα ορίζονται σε δύο κατηγορίες. Στα ιδιωτικά και στα κοινωνικά.
Τα ιδιωτικά πρωτόκολλα:
Είναι τα πρωτόκολλα που κάνουν δύο ή και περισσότεροι άνθρωποι του lifestyle που εκφράζουν αυστηρά την προσωπική τους , σεξουαλική τους δραστηριότητα και ορίζονται και επιβάλλονται από τον Μάστερ και τους συμμετέχοντες σε αυτόν τον ιδιότυπο τρόπο ζωής. Ας δώσουμε ένα παράδειγμα καθημερινότητας από τα τόσα πολλά που μπορεί να ορίσει κάποιος Μάστερ. Π.χ., ο Μάστερ επιθυμεί ένα ποτήρι κρασί. Η σκλάβα η οποία καλύπτει αυτή του την επιθυμία δεν του πάει ένα ποτήρι κρασί με όποιον τρόπο. Ακολουθεί ένα συγκεκριμένο τρόπο προσφοράς και σερβιρίσματος ο οποίος έχει οριστεί από τον Μάστερ της έτσι ώστε να διατηρεί ξεκάθαρα τα status-ρόλους του καθενός σε αυτή τη σχέση. Στο παράδειγμα με το κρασί έχει ενωμένα τα πόδια σκυμμένη τη μέση ελαφρώς λυγισμένα τα χέρια και προσφέρει το κρασί και με τα δύο χέρια. Πέρα από αυτό το παράδειγμα υπάρχουν πολλά για τα οποία χρησιμοποιούνται πρωτόκολλα όπως, ο τρόπος που θα μιλήσει, θα απευθύνεται ή θα αναφέρεται, απαντά η σκλάβα στον Κύριό της.
Ο τρόπος που θα στέκεται μπροστά του ή θα που θα ζητάει να αποσυρθεί από μπροστά του ακόμα και ο τρόπος που εκφράζει τα συναισθήματά της ή τις επιθυμίες της.Υπάρχει ένας σχετικός οδηγός που επιδέχεται πολλές παραλλαγές ανάλογα τις συνθήκες της σχέσης. Εκεί λοιπόν, ο κάθε Μάστερ-Κυρίαρχος εφαρμόζει τα δικά του πρωτόκολλα ανάλογα με τον τρόπο που τα ορίζει. (Γι αυτό πολλές φορές διαβάζουμε ότι ο καθένας έχει το δικό του bdsm και τον τρόπο που το εκφράζει.)
Όμως ένα σημαντικό μέρος του ιδιωτικού πρωτοκόλλου είναι ο τρόπος που προετοιμάζει τη σκλάβα-ες του κάθε Μάστερ και τον εαυτό του για να συμμετέχει στο βασικό κοινωνικό πρωτόκολλο που είναι η συμμετοχή αυτών των ανθρώπων με άλλους που συνυπάρχουν στο ίδιο lifestyle,meetings,events,shows και τα λοιπά.
Κοινωνικά –γενικά πρωτόκολλα:
Είναι υποχρέωση του κάθε συμμετέχοντα να γνωρίζει τα πρωτόκολλα συμπεριφοράς σε κοινωνικό επίπεδο. Το πως θα σταθεί, πως θα συμπεριφερθεί, πως θα μιλήσει, σε ανθρώπους που υπάρχουν στο ίδiο χώρο με αυτόν και εκφράζουν τις επιθυμίες και αναζητήσεις τους με ανάλογα status. Για παράδειγμα, ο τρόπος που θα πλησιάσεις κάποια Kυριαρχική γυναίκα, πως θα της μιλήσεις, εάν είσαι υποτακτικός και πως θα συμπεριφερθείς απέναντί της. Επίσης ο τρόπος που θα μιλήσεις στην ίδια γυναίκα αν είσαι Kυριαρχικός και πως θα συστηθείς, θα γνωριστείς και θα συνομιλήσεις μαζί της χωρίς να αφήσεις το δικό σου status να παρενοχλεί το δικό της. Άλλο ένα παράδειγμα είναι το πως πλησιάζεις μια υποτακτική γυναίκα και το πως συμπεριφέρεσαι αν εκείνη είναι ιδιοκτησία κάποιου άλλου. Μέχρι που έχεις δικαίωμα να προχωρήσεις και με ποιους τρόπους. Όπως και ποιες οι υποχρεώσεις σου ανεξάρτητα το status σου όταν εκείνη μεταφέρει τις εντολές του ιδιοκτήτη της. Μην ξεχνάς ποτέ πως είναι ιδιοκτησία κάποιου άλλου και εσύ απλά ένας εισβολέας στην ιδιοκτησία του.
Τα κοινωνικά πρωτόκολλα δεν βασίζονται πάνω σε ιδιαίτερους κανόνες που έρχονται από το πουθενά απλά επαναφέρουν τους κανόνες καλής συμπεριφοράς που προϋπήρχαν πριν ο κόσμος ισοπεδώσει τα πάντα με τη συμπεριφορά του και διατηρούν την ασφάλεια και την αυθεντικότητα του χώρου όταν εφαρμόζονται. Για παράδειγμα όπως παλαιότερα θα ζητούσες την άδεια από κάποιον που συνοδεύει μία γυναίκα για να χορέψεις μαζί της έτσι και τώρα είσαι υποχρεωμένος να ακολουθήσεις την ίδια τακτική. Το ίδιο λοιπόν, ισχύει και στο πως θα μιλήσεις στην ιδιοκτησία του άλλου.
Όλα αυτά έχουν θεσπιστεί και κρατούνται από τους γνήσιους BDSMers για να διασφαλίζουν την ποιότητα, επειδή το ΒDSM πραγματεύεται και τη σεξουαλικότητα και να μην επιτρέπει να παρεισφρύουν άνθρωποι που είναι άσχετοι με το χώρο και αναζητώντας ένα κομμάτι κρέας για να περάσουν τη νύχτα τους δημιουργούν δυσάρεστες καταστάσεις σε ανθρώπους που αγαπούν και λατρεύουν να εκφράζονται μέσα από αυτό το τρόπο ζωής.
ΠΟΙΟΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ;
Οι άνθρωποι που προσπαθούν να συμμετέχουν στο lifestyle του BDSM και αντιδρούν στην ύπαρξη πρωτοκόλλων δεν είναι παρά οι άνθρωποι που δεν έχουν προσαρτηθεί και αφομοιωθεί από το lifestyle. Στο ελληνικό διαδίκτυο έχουμε τη θλιβερή μοναδικότητα να βρίσκουμε ανθρώπους οι οποίοι αντιδρούν στους κοινούς κανόνες ευγένειας και περιφρούρησης των αξιών του BDSM. Μια θλιβερή πραγματικότητα που δυστυχώς είναι ελληνική εφεύρεση.
Θα ακούσετε λοιπόν, πολλές φορές ανθρώπους να λένε ότι δεν χρειάζονται τα πρωτόκολλα. Κοινώς οι στοιχειώδεις κανόνες καλής συμπεριφοράς και ευγένειας. Ωστόσο οι ίδιοι προσπαθούν να δημιουργήσουν ιδιότυπα πρωτόκολλα. Για παράδειγμα μίλα μου στον πληθυντικό γιατί είμαι – δηλώνω Μάστερ, απάντα μου με το μάλιστα Κύριε κ.ο.κ. Αυτή είναι η προσπάθεια να δημιουργήσουν πρωτόκολλα ενώ δεν γνωρίζουν τον τρόπο που συμπεριφέρονται και λειτουργούν ανάμεσα σε ανθρώπους που υπηρετούν τους γενικούς κανόνες.
Το να κάνει κάποιος kinky sex δεν του δίνει αυτόματα και status αν δεν μπορεί να κινηθεί μέσα στα πρωτόκολλα του lifestyle. Σκεφτείτε ότι και στις πιο πρωτόγονες φυλές τα πρωτόκολλα δημιουργήθηκαν ως άτυποι κανόνες για να μπορούν να καθορίζουν τη λειτουργία πολλών διαφορετικών ανθρώπων μαζί. Στις σύγχρονες κοινωνικές ομάδες η υποχρεωτική συμπεριφορά διαφορετικών ανθρώπων ονομάζεται νόμος. Για παράδειγμα, δεν μπορεί κάποιος να κλέψει το σπίτι του διπλανού του ή να περάσει το κόκκινο φανάρι έτσι απλά και μόνο γιατί είναι διαφορετικός. Είναι υποχρεωμένος να υπακούσει στους νόμους και αν όχι θα πρέπει να είναι προετοιμασμένος να υποστεί τις συνέπεις.Το ίδιο και στις κοινωνίες που συνυπάρχουν στο BDSM.
Είναι υποχρεωμένοι στα παραδοσιακά πρωτόκολλα συμπεριφοράς και ακόμα και αν οι άνθρωποι είναι διαφορετικοί ή οι κάστες, φατρίες, clubs ανθρώπων εκπροσωπούν διαφορετικά στοιχεία, υποχρεώνονται στις βασικές συμπεριφορές των πρωτοκόλλων για να συνυπάρξουν όλοι μαζί.
Με τιμή και εκτίμηση,
Gorean Lord – Ασημένιος Δράκος
Προήλθαν λοιπόν από την ανάγκη των ανθρώπων να κωδικοποιήσουν με συγκεκριμένους τρόπους συμπεριφοράς την ύπαρξή τους σε ένα κοινό χώρο που εκφράζει τις αναζητήσεις τους. Τα πρωτόκολλα ορίζονται σε δύο κατηγορίες. Στα ιδιωτικά και στα κοινωνικά.
Τα ιδιωτικά πρωτόκολλα:
Είναι τα πρωτόκολλα που κάνουν δύο ή και περισσότεροι άνθρωποι του lifestyle που εκφράζουν αυστηρά την προσωπική τους , σεξουαλική τους δραστηριότητα και ορίζονται και επιβάλλονται από τον Μάστερ και τους συμμετέχοντες σε αυτόν τον ιδιότυπο τρόπο ζωής. Ας δώσουμε ένα παράδειγμα καθημερινότητας από τα τόσα πολλά που μπορεί να ορίσει κάποιος Μάστερ. Π.χ., ο Μάστερ επιθυμεί ένα ποτήρι κρασί. Η σκλάβα η οποία καλύπτει αυτή του την επιθυμία δεν του πάει ένα ποτήρι κρασί με όποιον τρόπο. Ακολουθεί ένα συγκεκριμένο τρόπο προσφοράς και σερβιρίσματος ο οποίος έχει οριστεί από τον Μάστερ της έτσι ώστε να διατηρεί ξεκάθαρα τα status-ρόλους του καθενός σε αυτή τη σχέση. Στο παράδειγμα με το κρασί έχει ενωμένα τα πόδια σκυμμένη τη μέση ελαφρώς λυγισμένα τα χέρια και προσφέρει το κρασί και με τα δύο χέρια. Πέρα από αυτό το παράδειγμα υπάρχουν πολλά για τα οποία χρησιμοποιούνται πρωτόκολλα όπως, ο τρόπος που θα μιλήσει, θα απευθύνεται ή θα αναφέρεται, απαντά η σκλάβα στον Κύριό της.
Ο τρόπος που θα στέκεται μπροστά του ή θα που θα ζητάει να αποσυρθεί από μπροστά του ακόμα και ο τρόπος που εκφράζει τα συναισθήματά της ή τις επιθυμίες της.Υπάρχει ένας σχετικός οδηγός που επιδέχεται πολλές παραλλαγές ανάλογα τις συνθήκες της σχέσης. Εκεί λοιπόν, ο κάθε Μάστερ-Κυρίαρχος εφαρμόζει τα δικά του πρωτόκολλα ανάλογα με τον τρόπο που τα ορίζει. (Γι αυτό πολλές φορές διαβάζουμε ότι ο καθένας έχει το δικό του bdsm και τον τρόπο που το εκφράζει.)
Όμως ένα σημαντικό μέρος του ιδιωτικού πρωτοκόλλου είναι ο τρόπος που προετοιμάζει τη σκλάβα-ες του κάθε Μάστερ και τον εαυτό του για να συμμετέχει στο βασικό κοινωνικό πρωτόκολλο που είναι η συμμετοχή αυτών των ανθρώπων με άλλους που συνυπάρχουν στο ίδιο lifestyle,meetings,events,shows και τα λοιπά.
Κοινωνικά –γενικά πρωτόκολλα:
Είναι υποχρέωση του κάθε συμμετέχοντα να γνωρίζει τα πρωτόκολλα συμπεριφοράς σε κοινωνικό επίπεδο. Το πως θα σταθεί, πως θα συμπεριφερθεί, πως θα μιλήσει, σε ανθρώπους που υπάρχουν στο ίδiο χώρο με αυτόν και εκφράζουν τις επιθυμίες και αναζητήσεις τους με ανάλογα status. Για παράδειγμα, ο τρόπος που θα πλησιάσεις κάποια Kυριαρχική γυναίκα, πως θα της μιλήσεις, εάν είσαι υποτακτικός και πως θα συμπεριφερθείς απέναντί της. Επίσης ο τρόπος που θα μιλήσεις στην ίδια γυναίκα αν είσαι Kυριαρχικός και πως θα συστηθείς, θα γνωριστείς και θα συνομιλήσεις μαζί της χωρίς να αφήσεις το δικό σου status να παρενοχλεί το δικό της. Άλλο ένα παράδειγμα είναι το πως πλησιάζεις μια υποτακτική γυναίκα και το πως συμπεριφέρεσαι αν εκείνη είναι ιδιοκτησία κάποιου άλλου. Μέχρι που έχεις δικαίωμα να προχωρήσεις και με ποιους τρόπους. Όπως και ποιες οι υποχρεώσεις σου ανεξάρτητα το status σου όταν εκείνη μεταφέρει τις εντολές του ιδιοκτήτη της. Μην ξεχνάς ποτέ πως είναι ιδιοκτησία κάποιου άλλου και εσύ απλά ένας εισβολέας στην ιδιοκτησία του.
Τα κοινωνικά πρωτόκολλα δεν βασίζονται πάνω σε ιδιαίτερους κανόνες που έρχονται από το πουθενά απλά επαναφέρουν τους κανόνες καλής συμπεριφοράς που προϋπήρχαν πριν ο κόσμος ισοπεδώσει τα πάντα με τη συμπεριφορά του και διατηρούν την ασφάλεια και την αυθεντικότητα του χώρου όταν εφαρμόζονται. Για παράδειγμα όπως παλαιότερα θα ζητούσες την άδεια από κάποιον που συνοδεύει μία γυναίκα για να χορέψεις μαζί της έτσι και τώρα είσαι υποχρεωμένος να ακολουθήσεις την ίδια τακτική. Το ίδιο λοιπόν, ισχύει και στο πως θα μιλήσεις στην ιδιοκτησία του άλλου.
Όλα αυτά έχουν θεσπιστεί και κρατούνται από τους γνήσιους BDSMers για να διασφαλίζουν την ποιότητα, επειδή το ΒDSM πραγματεύεται και τη σεξουαλικότητα και να μην επιτρέπει να παρεισφρύουν άνθρωποι που είναι άσχετοι με το χώρο και αναζητώντας ένα κομμάτι κρέας για να περάσουν τη νύχτα τους δημιουργούν δυσάρεστες καταστάσεις σε ανθρώπους που αγαπούν και λατρεύουν να εκφράζονται μέσα από αυτό το τρόπο ζωής.
ΠΟΙΟΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ;
Οι άνθρωποι που προσπαθούν να συμμετέχουν στο lifestyle του BDSM και αντιδρούν στην ύπαρξη πρωτοκόλλων δεν είναι παρά οι άνθρωποι που δεν έχουν προσαρτηθεί και αφομοιωθεί από το lifestyle. Στο ελληνικό διαδίκτυο έχουμε τη θλιβερή μοναδικότητα να βρίσκουμε ανθρώπους οι οποίοι αντιδρούν στους κοινούς κανόνες ευγένειας και περιφρούρησης των αξιών του BDSM. Μια θλιβερή πραγματικότητα που δυστυχώς είναι ελληνική εφεύρεση.
Θα ακούσετε λοιπόν, πολλές φορές ανθρώπους να λένε ότι δεν χρειάζονται τα πρωτόκολλα. Κοινώς οι στοιχειώδεις κανόνες καλής συμπεριφοράς και ευγένειας. Ωστόσο οι ίδιοι προσπαθούν να δημιουργήσουν ιδιότυπα πρωτόκολλα. Για παράδειγμα μίλα μου στον πληθυντικό γιατί είμαι – δηλώνω Μάστερ, απάντα μου με το μάλιστα Κύριε κ.ο.κ. Αυτή είναι η προσπάθεια να δημιουργήσουν πρωτόκολλα ενώ δεν γνωρίζουν τον τρόπο που συμπεριφέρονται και λειτουργούν ανάμεσα σε ανθρώπους που υπηρετούν τους γενικούς κανόνες.
Το να κάνει κάποιος kinky sex δεν του δίνει αυτόματα και status αν δεν μπορεί να κινηθεί μέσα στα πρωτόκολλα του lifestyle. Σκεφτείτε ότι και στις πιο πρωτόγονες φυλές τα πρωτόκολλα δημιουργήθηκαν ως άτυποι κανόνες για να μπορούν να καθορίζουν τη λειτουργία πολλών διαφορετικών ανθρώπων μαζί. Στις σύγχρονες κοινωνικές ομάδες η υποχρεωτική συμπεριφορά διαφορετικών ανθρώπων ονομάζεται νόμος. Για παράδειγμα, δεν μπορεί κάποιος να κλέψει το σπίτι του διπλανού του ή να περάσει το κόκκινο φανάρι έτσι απλά και μόνο γιατί είναι διαφορετικός. Είναι υποχρεωμένος να υπακούσει στους νόμους και αν όχι θα πρέπει να είναι προετοιμασμένος να υποστεί τις συνέπεις.Το ίδιο και στις κοινωνίες που συνυπάρχουν στο BDSM.
Είναι υποχρεωμένοι στα παραδοσιακά πρωτόκολλα συμπεριφοράς και ακόμα και αν οι άνθρωποι είναι διαφορετικοί ή οι κάστες, φατρίες, clubs ανθρώπων εκπροσωπούν διαφορετικά στοιχεία, υποχρεώνονται στις βασικές συμπεριφορές των πρωτοκόλλων για να συνυπάρξουν όλοι μαζί.
Με τιμή και εκτίμηση,
Gorean Lord – Ασημένιος Δράκος
8 σχόλια:
Πολύ ενδιαφέρον κείμενο ανάρτησης.
Προσωπικά εγώ δεν έχω ξεκαθαρίσει μέσα μου γιατί πρέπει τα πρωτόκολλα να είναι σημαντικά στους ανθρώπους που ασχολούνται με το bdsm. Για παράδειγμα σ' ένα meeting ανακοινώνεται dresscode. Για μένα είτε η αισθητική μου είτε η προσωπική επιλογή των ενδυμάτων μου, ακόμα και ο σωματότυπός μου δεν μου επιτρέπουν να φορέσω λάτεξ, βινύλ ή δέρμα. Γιατί θα πρέπει να υποχρεωθώ για να παρευρεθώ στο meeting να ντυθώ έτσι? Είναι υποχρεωτικό να υπάρχουν κανόνες που με δεσμεύουν γι αυτό?
Πιστεύω ότι είναι μια απλή ερώτηση στην οποία θα ήθελα μία απάντηση. Και μια ερώτηση που θίγει κοινωνικό πρωτόκολλο και απορία των περισσότερων.
Το ότι αρνούμαι να φορέσω κάποιο ρούχο που θεωρείται φετίχ, δλδ δεν με κάνει άνθρωπο που ασχολούμαι με το bdsm?
Την καλημέρα μου
Thaleia
Αγαπητή Thaleia,
χαίρομαι που βρήκες ενδιαφέρον το κείμενο. Θα ξεκινήσω από το τελευταίο σκέλος την ερώτησής σου για να σου δώσω την ευκαιρία να ξεκαθαρίσεις μέσα σου κάποια πράγματα.
Ρωτάς, λοιπόν:
"Το ότι αρνούμαι να φορέσω κάποιο ρούχο που θεωρείται φετίχ, δλδ δεν με κάνει άνθρωπο που ασχολούμαι με το BDSM?"
Ξεκινάω αφήνοντας πίσω μου τη λέξη αρνούμαι την οποία θα την προσθέσω αργότερα, δεν την αποφεύγω, και τροποποιώντας την ερώτησή σου ως "το ότι δεν φοράω ρούχα φετιχιστικά δεν με κάνει άνθρωπο που ασχολούμαι με το BDSM?". Αυτή η ερώτηση παραπέμπει στο γνωστό θέμα αν κάνουν τα ράσα τον παπά ή ο παπάς τα ράσα.
Είναι γνωστό ότι ο παπάς όταν κοιμάται δεν φοράει ράσα και πιθανολογώ και κάποιες φορές μες στο σπίτι του. Λέω πιθανολογώ μιας και δεν υπήρξα παπάς. Ωστόσο δεν χάνει την ιδιότητα του παπά επειδή δεν φοράει ράσα. Παραμένει παπάς. Σκέψου όμως και το εξής: Μπορεί να πάει στην εκκλησία να λειτουργήσει χωρίς τα ράσα? Με τα εσώρουχα, τη φόρμα ή το τζιν του? Σαφώς όχι.
Γιατί το πρωτόκολλο και το τελετουργικό της εκκλησίας το επιβάλλει. Για σκέψου το, λοιπόν, όλο αυτό.
Δεν θα σκεφτεί σε καμία περίπτωση αν τα άμφια-ράσα κολακεύουν το σωματότυπό του. Έχει ήδη σκεφτεί ότι για να είναι παπάς αναγκάζεται να φοράει ράσα.
Τώρα ας πάμε στην ερώτησή σου ατόφια με τη λέξη "αρνούμαι". Δες το ως εξής: Δέχεσαι μία πρόσκληση σε δεξίωση ή ανακοινώνεται μία δημόσια πρόσκληση για κάποιο event ή κάποια τελετή η οποία απαιτεί με υποσημείωση βραδινό ένδυμα. Αυτό, λοιπόν, είναι μία υποσημείωση που ορίζεται από τον τελετάρχη της δεξίωσης ή της βραδιάς. Δεν είσαι υποχρεωμένη να το ακολουθήσεις. Είσαι όμως υποχρεωμένη να μην πας στη δεξίωση με σαγιονάρες και βερμούδα. Ο άνθρωπος που σου στέλνει την πρόσκληση ή η πρόσκληση που διαβάζεις γράφουν ξεκάθαρα τους όρους και τις απαιτήσεις για να παρευρεθείς εκεί. Αν, λοιπόν, θεωρήσεις ότι θέλεις να τον τιμήσεις με την παρουσία σου υποχρεούσαι να συμμορφωθείς σε αυτή τη μικρή ένδειξη πρωτοκόλλου.
Όπως δεν θα πήγαινες με ένα πρόχειρο ένδυμα σε κάποιον γάμο που έστω κι αν δεν αναφέρει στην πρόσκληση επίσημο ένδυμα ωστόσο δεν εμφανίζεσαι με μαγιό.
Αν η προσωπική σου κουλτούρα για τον τρόπο ένδυσης είναι διαφοροποιημένη από αυτή του συμβάντος εσύ επιλέγεις αν θα συμμορφωθείς ή όχι. Αν για σένα είναι πιο σημαντικό το ντύσιμο τότε δεν παρευρίσκεσαι, αλλά δεν υπάρχει και κάτι κακό στο γραπτό ή στο άτυπο πρωτόκολλο που επιβάλλεται από τις συνθήκες.
Το ότι το αμφισβητείς εσύ δεν σημαίνει ότι είναι κοινωνικά αμφισβητήσιμο. Είναι απλά μια άποψη. Η άποψή σου απέναντι σε μια κοινωνία που εσύ έχεις επιλέξει να συμμετέχεις και να βρίσκεσαι μέσα σε αυτήν.
Τώρα θα σου προτείνω να αναλογιστείς το εξής: Το dresscode πολλές φορές μας δίνει την ευκαιρία να πιστοποιήσουμε το ποιοι είμαστε στο χώρο. Κι αυτό γιατί πολλές φορές θα διαβάσεις σε events που γίνονται ότι "ακόμα κι αν δεν έχετε φετιχιστικά ρούχα προσπαθείστε να έχετε κάποια φετιχιστικά σύμβολα επάνω σας, π.χ. το κολάρο σας ή ένα crop".
Οι άνθρωποι που το βάζουν αυτό στους κανόνες του BDSM ακολουθούν την εξής λογική: Ότι μέσα στο πλήθος των ανθρώπων δείχνεις ευκρινέστατα ποιο είναι το status σου. Ή τουλάχιστον προς τα που γέρνει η αναζήτησή σου. Πίστεψέ με, δεν έχουν βίτσιο να δουν τα αξεσουάρ ή τα tools του καθενός. Ο λόγος ύπαρξης αυτών των κανόνων είναι 1ον: "Υποχρεούσαι" όταν είσαι παπάς να πηγαίνεις στην εκκλησία με τα ράσα, 2ον: Για να αποφεύγονται οι πιθανές παρεξηγήσεις μεταξύ συμμετεχόντων όπως π.χ. "παρενόχλησε τη σκλάβα μου" ή "μου μίλησε αγενέστατα και ειρωνικά" κλπ.
Τολμώ δε να σου πω το εξής: Όταν ασχολείσαι με το BDSM παίρνοντάς το στα σοβαρά γνωρίζεις ότι τα πρωτόκολλα είναι
σημαντικά. Για παράδειγμα: Σίγουρα θα έχεις μιλήσει με κάποιους που δηλώνουν Κυρίαρχοι στο χώρο και από τις πρώτες τους κουβέντες θα σου έχουν πει "Μίλα μου στον πληθυντικό" ή "να μου απαντάς με το μάλιστα, Κύριε" αν δουν ότι το status σου είναι status υποταγής ή υποτακτικής φύσης, ενώ σου είναι παντελώς άγνωστοι ή έχετε μιλήσει μία ή δύο φορές.
Τι δηλώνει αυτό? Γνωρίζεις? Δηλώνει την προσπάθεια για τη δημιουργία ενός πρωτοκόλλου για τον τρόπο που θα μιλάς και θα απευθύνεσαι στον συγκεκριμένο ως εθιμοτυπικό κανόνα για το πως θα μιλάς.
Δηλαδή: Είναι τόσο άσχετος με το αντικείμενο που η ανασφάλειά του τον κάνει να θέλει αμέσως να επιβληθεί (με ένα άτυπο πρωτόκολλο άνευ σημασίας). Πράγμα με το οποίο προσπαθεί να σου στερήσει το δικαίωμα της επιλογής και της συναίνεσης. Αν τον ρωτήσεις γιατί θα πρέπει να του μιλάς στον πληθυντικό πιθανώς να μην ξέρει να σου απαντήσει ή θα σου απαντήσει "γιατί εγώ είμαι Μάστερ ή Κυρίαρχος". Άρα, λοιπόν, εσύ καλείσαι να ακολουθήσεις ένα πρωτόκολλο που εκείνος δεν ξέρει πως να το κερδίσει. Κι αυτό γιατί δεν έχει τη γνώση και την εμπειρία να το βγάλει από μέσα σου αβίαστα. Επίσης θα ακούσεις τέτοιους άσχετους να σου λένε τα εξής: "Θα σε εκπαιδεύσω εγώ, θα γίνω ο Μάστερ σου, θα γίνεις η σκλάβα μου" και τέτοιες κουταμάρες. Αφού, λοιπόν, προσπαθήσουν να επιβάλλουν τον πληθυντικό αμέσως μετά προσπαθούν και να σου κατσικωθούν σαν αφεντικά. Ίσως γιατί δεν γνωρίζουν πως ένας Μάστερ, Αφέντης, Κυρίαρχος δεν ζητάει ποτέ μα ποτέ για κανέναν λόγο να εκπαιδεύσει κάποιον στο χώρο. Αφενός το απαιτεί το πρωτόκολλο, αφετέρου η θέση του. Η επιλογή για το ποιος θα είναι αυτός που θα εκπαιδεύσει τον υποτακτικό ανήκει στον υποτακτικό. Και η διαλογή στον Κυρίαρχο. Στο τέλος ο Κυρίαρχος είναι εκείνος που θα διαλέξει ποιον ή ποιους θα εκπαιδεύσει από αυτούς που έχουν την ανάγκη να χρησιμοποιηθούν από αυτόν. Αυτή είναι και η φυσική ύπαρξη ενός Κυρίαρχου. Να σε έχει κάνει να υποτάσσεσαι στο πνεύμα του και να θέλεις να κυριαρχηθείς από αυτόν. Αυτό είναι και η επιταγή του πρωτοκόλλου που δένει δύο αγνώστους. Δεν επιβάλλεις σε κάποιον να σε θαυμάζει ποτέ. Μπορεί να γίνει φυσικά και από μόνο του.
Από αυτούς τους ανθρώπους, λοιπόν, που δεν έχουν σχέση με αυτό το θέμα -όσο αφορά το BDSM-, αυτούς που ζητούν να σε εκπαιδεύσουν, ζητούν τον πληθυντικό, το "μάλιστα, Κύριε" θα παρατηρήσεις ότι όλοι εξ αυτών είναι αυτοί που δεν παραδέχονται τα κοινωνικά πρωτόκολλα. Ενώ προσπαθούν να επιβάλλουν πρωτόκολλο για το πως θα τους μιλάς δεν δέχονται πρωτόκολλα για τον τρόπο που πρέπει οι ίδιοι να συμπεριφέρονται.
Αφουγκράσου τις συζητήσεις και θα καταλάβεις τι εννοώ. Είναι συνήθως οι vanilla τύποι που μεταξύ vanilla και πέντε πραγμάτων που μάθανε επιπόλαια για το BDSM προσπαθούν να ισοπεδώσουν την πραγματικότητα και έτσι, όπως αντιλαμβάνεσαι, όχι μόνο δεν θα σταματήσουμε να ακούμε πράγματα όπως "έλεγε όχι, αλλά εννοούσε ναι ή εννοούσε κάνε με να πω ναι" που σηματοδοτούνται ως επικίνδυνα, αλλά θα δούμε στο τέλος να καταλύονται και οι απλοί κανόνες αξιοπρέπειας και συμπεριφοράς. Πράγματα που αν συμβούν είναι πολύ επικίνδυνα για την σχεδόν πρωτόγονη ελληνική κοινωνία του BDSΜ.
Θα σου προτείνω το εξής: Αποστασιοποιήσου, αν μπορείς, εντελώς από τα πρωτόκολλα, ψάξε στον παγκόσμιο ιστό πόσα άρθρα και κείμενα έχουν γραφτεί γι' αυτά (για παράδειγμα τι είναι πρωτόκολλο και γιατί πρέπει να υπάρχει) και πόσα άρθρα έχουν γραφτεί για το αντίθετο εκτός ελλαδικού χώρου πάντα. Αν μου βρεις έστω κι ένα άρθρο που να μιλάει κατά των πρωτοκόλλων θα σε παρακαλούσα να το αναρτήσουμε εδώ και να το σχολιάσουμε.
Αυτά δυστυχώς μόνο στην Ελλάδα υπάρχουν. Αν δεν βρεις, πράγμα που είναι το πιο πιθανό, αν και κατ' εμέ σίγουρο, σου προτείνω να σκεφτείς το εξής: Είναι δυνατόν μία σχέση M/s ή D/s που στηρίζεται πάνω σε κανόνες να ανήκει σε μία αντίστοιχη κοινωνία χωρίς κανόνες? Την κοινωνία του BDSM? Αναρωτήσου το όλο αυτό και θα χαρώ να τα ξαναπούμε.
Με τιμή κι εκτίμηση,
Gorean Lord- Ασημένιος Δράκος
Θα συμφωνήσω με την Thaleia, όντως πολύ ενδιαφέρον κείμενο...
Και ας πάμε στα πρωτόκολλα...αυτό που αναφέρετε πιο πάνω το έχω ζήσει, όχι υποθετικά αλλά σε real συνομιλία, το να απαιτεί κάποιος που δηλώνει Κυριαρχικός/Κυρίαρχος απο τις πρώτες κι όλας κουβέντες να του απευθύνομαι στο πληθυντικό και μιλάμε για πάνω απο μια περιπτώσεις...Τελικά θεωρείται πρωτόκολλο ή όχι κάποιος υποτακτικός να απευθύνετε στο πληθυντικό?Και αν ναι τότε υποχρεούτε να το κάνει σε όλους όσους δηλώνουν Κυριαρχικοί/Κυρίαρχοι?
Διάβασα σε παλαιότερη ανάρτηση ότι μια slave είναι υποχρεωμένη να μιλάει στο πληθυντικό σε όλους τους Free Man..Πόσο εφικτό όμως είναι αυτό σε μια κοινωνική εκδήλωση/διαδυκτιακή συνομιλία όταν δεν γνωρίζεις ποιός "παίζει" με το status Master και ποιος είναι όντως Master? Πως μπορείς να κρατήσεις την θέση που σου αρμόζει ακόμα και σε μια απλή συνομιλία χωρίς να "προσβάλλεις" τον απεναντί σου μη τηρώντας τους "κώδικες" καλης συμπεριφοράς?
P.S. Την καλημέρα μου..
Έχεις απόλυτο δίκιο. Πιθανώς έτσι όπως αναφέρεις ότι διάβασες τις αναρτήσεις να σε μπερδεύουν. Να σε βοηθήσω, λοιπόν, να το ξεκαθαρίσεις μέσα σου.
Στο ελληνικό διαδίκτυο το BDSM, τουλάχιστον το σύνολό του, εξαντλείται μόνο στο διαδίκτυο. Θα ακούσεις, θα ακούσεις, θα ακούσεις....Θα σου πουν, θα σου πουν, θα σου πουν... και στο δια ταύτα κανένα σαχλοmeeting το πολύ πολύ να βρεις και τίποτα παρεούλες κεκλεισμένων των θυρών να προσπαθήσουν να σε πείσουν ότι κάνουν BDSM. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει BDSM στην Ελλάδα. Υπάρχει το -ας το πούμε- επαγγελματικό BDSM που έχει κάποια στάνταρτς, και το ιδιωτικό που συνήθως δεν εκφράζεται από το διαδίκτυο ή τουλάχιστον από τα στέκια που ψάχνουν πολλοί για να ξεκινήσουν στο lifestyle, κρατώντας χαμηλούς τόνους και προστατεύοντας την ποιότητά τους από τους απανταχώθεν κάφρους. Άρα, λοιπόν, τι απομένει; Η προσπάθεια του διαδικτύου για να γνωρίσεις ανθρώπους που μοιράζονται, σκέφτονται ή αναζητούν πράγματα όπως εσύ ή σχεδόν όπως εσύ.
Όμως, πώς είσαι τόσο σίγουρη ότι αυτός που σου δηλώνει κάποιο status είναι αυτό που εννοεί και όχι κάποιο άλλο. Ας πάρουμε ένα παράδειγμα. Κάποιος σου δηλώνει Master. Ο Master εξ ορισμού, πρέπει να έχει ιδιοκτησία. Αν τον ρωτήσεις αν είναι σε σχέση και σου πει όχι σαφώς δεν είναι Master. Άρα, λοιπόν, σε ποιόν θα μιλήσεις στον πληθυντικό; Σε κάποιον Dom που δηλώνει Master αλλά δεν είναι Master. Και θα μου πεις είναι κακό; Σαφώς και όχι. Κυρίαρχος ο ένας, Κυρίαρχος και ο άλλος.΄Όμως ας δούμε ένα προφίλ τέτοιου Κυρίαρχου. Αφού ανταλλάξετε τα πως λέγεσαι και που κατοικείς, σου λέει: "Εμένα θα μου μιλάς στον πληθυντικό". Είναι σωστό αυτό; Σίγουρα όχι. Γιατί ο πληθυντικός που θα δώσεις τόσο γρήγορα, τόσο γρήγορα θα φύγει. Γιατί αμέσως από το "εμένα θα μου μιλάς στον πληθυντικό" φτάνουμε στην απαίτηση του μάλιστα, Κύριε "εμένα θα μου απαντάς με μάλιστα, Κύριε και όχι με ναι" και στην απαίτηση του "βγάλε, σκύλα, το βρακί σου". Αν θεωρείς ότι αυτό είναι το σημείο που σε εκφράζει σε έναν άνθρωπο που γνώρισες πριν μία ή δύο μέρες ή και την πρώτη μέρα ακόμη σαφώς και το να σου ζητήσει τον πληθυντικό δεν είναι κακό, αφού εκφράζεστε αμοιβαία μέσα από ένα τέτοιου είδους παιχνίδι.
Αν τώρα αυτό που θέλεις να μάθεις είναι περισσότερα πράγματα για όλο αυτό που διαπραγματεύεται το BDSΜ, για τον τρόπο ζωής, για τις δυσκολίες, για το αν εσύ μπορείς να ανταπεξέλθεις σε αυτό το είδος ζωής, να θες να ανήκεις και να προσφέρεις το είναι σου, τότε τα πράγματα γίνονται με πολύ πιο χαλαρούς ρυθμούς. Η κουβέντα με τον Dom, Κύριο, Αφέντη θα σε οδηγήσει στο σημείο ώστε να νιώσεις την ανάγκη να μιλήσεις στον πληθυντικό χωρίς να στο ζητήσει καν ο άνθρωπος ο οποίος παίζει με το μυαλό σου. Οπότε εσύ είσαι αυτή που θα κρίνει πότε θα μιλήσεις στον πληθυντικό σε κάποιον που δηλώνει αντίστοιχα το status που σε ενδιαφέρει.
Στα κοινωνικά events: Όσο αφορά τους ανθρώπους οι οποίοι έρχονται σου συστήνονται και σου συστήνουν και το status τους δεν έχεις κανένα λόγο να τους μιλήσεις στον πληθυντικό γιατί δεν γνωρίζεις αν ανταποκρίνονται σε αυτό, τουλάχιστον στα ελληνικά δρώμενα. Δυστυχώς η κοινωνία του BDSM δεν είναι τόσο ώριμη ώστε να διατηρεί τα πρωτόκολλα για να είσαι υποχρεωμένη να μιλήσεις στον πληθυντικό βάση πρωτοκόλλου. Και εξηγούμαι τι εννοώ. Τα ελληνικά meetings αναλώνονται στις εξής δραστηριότητες: Ποιός κάλεσε τους περισσότερους, "εγώ στο δικό μου meeting είχα 150 και ο άλλος είχε 151", "βρε ποια είναι αυτή η γκόμενα να ξέρω να της μιλήσω στο διαδίκτυο" και άλλα τέτοια πολλά τραγελαφικά.
Δεν υπάρχει άνθρωπος να σε συστήσει στον άλλον, να καθοδηγήσει το που θα κάτσεις, το πως θα κάτσεις, να το οργανώσει σωστά, να μπορείς να αναγνωρίσεις ποιος και τι είναι ο καθείς έστω και από το dresscode που σχεδόν ποτέ δεν επιβάλλεται και πάει λέγοντας. Πράγμα που σημαίνει ότι θα μιλήσεις στον πληθυντικό σε κάποιον που είναι σαλιάρης μόνο και μόνο επειδή κρέμασε μια ταμπέλα από μόνος του; Δεν υπάρχει λόγος. Αν είσαι άτομο υποτακτικής φύσης ο πληθυντικός είναι το δυνατό σου σημείο και το δώρο που θα πρέπει να προσκομίσεις σε άνθρωπο που αναγνωρίζεις και σέβεσαι. Τώρα θα μου πεις μα τα πρωτόκολλα λένε. Τα πρωτόκολλα λένε και σωστά τα λένε, αλλά τα πρωτόκολλα γράφτηκαν για ανθρώπους που λειτουργούν στο χώρο συνειδητά και όχι για ανθρώπους που μαζεύονται απλά για να έχουν θέμα να σχολιάσουν την άλλη μέρα με την παρέα τους. Τα πρωτόκολλα γράφτηκαν για να υπάρχει σεβασμός στις συναθροίσεις των ανθρώπων που μοιράζονται το ίδιο lifestyle, για να τους προστατεύουν από διάφορους γλίτσιδες που θα παρεισφρήσουν με το σκεπτικό του "μάθαμε πως γαμιόμαστε και πλάκωσαν κι οι γύφτοι". Στους ανθρώπους που λειτουργούν με τα πρωτόκολλα η ευγένεια είναι υποχρεωτική. Δεν είναι προαιρετική. Βέβαια στον ελληνικό χώρο έκφρασης του BDSM, πέρα από τις ελάχιστες ιδιωτικές πρωτοβουλίες χαμηλών τόνων που λειτουργούν με πρωτόκολλα, έχουμε το ακριβώς αντίθετο. Το "μάθαμε πως γαμιόμαστε και πλάκωσαν κι οι γύφτοι". Κανένας αυτοέλεγχος, κανένας κοινωνικός έλεγχος των παρευρισκόμενων, καμία υποχρέωση ευγένειας και καμία αποδοχή πρωτοκόλλων. Άρα, λοιπόν, πώς μπορείς εσύ να ακολουθήσεις το πρωτόκολλο για τους Free Men σε μια αγέλη ανθρώπων που δεν συμφωνούν στην ύπαρξη του πρωτοκόλλου. Κατανόησε πόσο αταίριαστο θα είναι.
Τώρα όσο αφορά το πως λειτουργείς σαν σκλάβα-ιδιοκτησία ενός Κυρίαρχου. Εκεί τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά. Ακολουθείς πρωτίστως το πρωτόκολλο που σου έχει θέσει ο Κυρίαρχός σου. Τι σημαίνει αυτό. Εάν ο Κυρίαρχός σου σου έχει υποδείξει ποιοι κατά τη γνώμη του ή ποιους αποδέχεται ως άξιους σεβασμού του χώρου τότε υποχρεούσαι να ακολουθήσεις το πρωτόκολλό που σου έχει θέσει και αν σε αυτό υπάρχει πληθυντικός θα τους απευθυνθείς στον πληθυντικό, πράγμα που σημαίνει ότι θα ενισχύσει τον σεβασμό του Κυρίου σου προς αυτά τα άτομα. Εάν ο Κυρίαρχός σου- Ιδιοκτήτης σου,έστω και στα άτομα που σέβεται σου ζητήσει να μην απευθύνεσαι στον πληθυντικό και θέσουν θέμα πρωτοκόλλου ΄τότε είναι Εκείνος που θα καλύψει την απάντηση και θα δώσει λόγο σε αυτούς που το θέτουν. Πρωτίστως υπάρχει το ιδιωτικό πρωτόκολλο σε ισχύ που θέτει την εφαρμογή στο κοινωνικό πρωτόκολλο. Οι άνθρωποι που ασχολούνται με την εφαρμογή του πρωτοκόλλου γνωρίζουν πως μπορούν να ενταχθούν και να εξελιχθούν μέσα από αυτό.
Με τιμή κι εκτίμηση
Gorean Lord- Ασημένιος Δράκος
Σχετικα με το ερωτημα της αγαπητης thallias ηθελα να πω τα εξης..
Εχω παει σε πολλα φετιχ events εδω στην Ελλαδα και σε ολα αρκουσε να φορεσεις σκουρα υφασματινα ρουχα για να περασεις..
Και αν εχεις μαλιστα και καποιο φετιχ αξεσουαρ μαζι σου(κολαρο,μαστιγιο,χειροπεδες κλπ) ακομα
καλυτερα..
Οπως θα καταλαβαινεις θαλεια δεν αρμοζει να πας σε μια τετοια συναντηση με τουαλετα που ειναι για μια κυριλε εξοδο στα μπουζουκια...
Σε ενα μασκε παρτι για παραδειγμα δεν νιωθεις καπως αβολα αν πας αμασκαρευτη?
Φυσικα ομως τα ρασα δεν κανουν τον παπα..Εχω δει σε αυτα τα events ατομα με φετιχ στολες να παρακολουθουν περιεργα και με ειρωνικα γελακια καποιες φορες τα δρωμενα,ενω αλλα ατομα με απλα τζιν να ειναι γνωστες και να εχουνσεβασμο..Οποτε δεν αρκει ο κωδικας ντυσιματος αλλα και ο κωδικας συμπεριφορας...Οταν αυτα τα 2 συνδυαζονται
σωστα υπαρχει και το σωστο αποτελεσμα..
Δημοσίευση σχολίου