Κατά καιρούς έχω ακούσει διάφορες απόψεις για τα tools και το πόσο απαραίτητα είναι για να κάνει κάποιος BDSM.
Κάποιοι έχουν πει ότι χωρίς αυτά δεν γίνεται, κάποιοι άλλοι ότι δεν είναι απαραίτητα, κάποιοι τρίτοι ότι μπορεί να γίνει tool το οτιδήποτε (καλώδιο αντί μαστιγίου, κουτάλα αντί paddle κλπ.).
Βέβαια έχει ακουστεί και από κάποιους ότι τα tools υπάρχουν μόνο για το εφέ της όλης υπόθεσης. Δέχομαι ότι είναι στην αρεσκεία του καθένα αν θα χρησιμοποιήσει ή όχι κάποιο εργαλείο για την ευχαρίστηση τη δική του και του συντρόφου του αλλά αναρωτιέμαι: Αν πάει κάποιος το αυτοκίνητό του στο συνεργείο και δει τον μηχανικό να χρησιμοποιεί αντί για κατσαβίδι ένα μαχαιράκι τι εντύπωση θα του δώσει; Έστω κι αν κάνει εξίσου καλή δουλειά.
Ως Έλληνες καταλαβαίνω ότι είμαστε λαός της πατέντας, αλλά τελικά πόση πατέντα χωράει στο BDSM;
4 σχόλια:
Αγαπητή Rania,
όσο αφορά τα tools και τα έπιπλα σε σχέση με το BDSM, υπάρχει μόνο μία εξήγηση. Θα την αναπτύξουμε για να δώσουμε το εύρος ώστε να είμαστε κατανοητοί.
Το BDSM είναι ένα σύνολο πρακτικών. Γίνεται με ή και χωρίς tools. Αυτό καθαρά εξαρτάται από τους μετέχοντες, την ανάγκη που έχουν να συμμετέχουν και τον τρόπο που συμμετέχουν. Τα εργαλεία και τα έπιπλα του BDSM έχουν δημιουργηθεί στο πέρασμα του χρόνου από ανθρώπους για να αποδίδουν με χαρακτηριστική ακρίβεια την αίσθηση που θέλει να δώσει αυτός που τα διαχειρίζεται.
Για παράδειγμα: Διαφορετική υφή έχει ένα flogger από δέρμα σκληρό, ένα από δέρμα μαλακό, από καουτσούκ, από λεπτές ελαστικές ίνες ή από τρίχες αλόγου. Και πάνω στην κάθε υφή το κάθε tool έχει απεριόριστες δυνατότητες εφαρμογής.
Όπως μπορείς, λοιπόν, να κατανοήσεις σου δίνει το πλεονέκτημα να πολλαπλασιάσεις τις εφαρμογές του παιχνιδιού. Γι' αυτό και υπάρχει, άλλωστε, και η ποικιλομορφία όσο αφορά ένα εργαλείο. Για μεγαλύτερη απόδοση και ακρίβεια όσο αφορά την αίσθηση. Η αίσθηση είναι ένα από τα σημαντικά πεδία στον ερωτισμό. Μην ξεχνάμε ότι ο ερωτισμός χωρίζεται στις 5 αισθήσεις. Όραση, όσφρηση, ακοή, γεύση και αφή. Και προστίθεται και η φαντασία η οποία δίνει την ευκαιρία να διοικηθούν αυτές οι αισθήσεις.
Όσοι, λοιπόν, λένε ότι δεν χρειάζονται πιθανώς έχουν μια πιο χοντροκομμένη άποψη σε ό,τι αφορά τη λογική των αισθήσεων που στηρίζεται στη θεωρητική τους υπεραυτάρκεια και στη στενεμένη τους αντίληψη στο να βάλουν το χέρι στην τσέπη. Οι άνθρωποι για την τσιγγουνιά τους ή την κακομοιριά τους πολλές φορές εφευρίσκουν διάφορες δικαιολογίες.
Ας δούμε, λοιπόν, ένα παράδειγμα. Για να διανύσεις μία απόσταση Αθήνα- Θεσσαλονίκη μπορείς να το κάνεις με τους εξής τρόπους: Με τα πόδια, με άλογο, με ιππήλατο όχημα, με ποδήλατο, με μοτοσυκλέτα, με αυτοκίνητο, με τραίνο ή με αεροπλάνο. Όπως βλέπεις σε αυτό το παράδειγμα τα οχήματα που προανέφερα είναι τα tools για να μετακινηθείς από τη μία πόλη στην άλλη. Βλέπεις, λοιπόν, σε αυτή την κλίμακα ότι μπορείς να το κάνεις χωρίς tools (αν πας με τα πόδια), χρησιμοποιώντας ή δημιουργώντας προϋποθέσεις (αν πας με άλογο), βελτιώνοντας τις προϋποθέσεις (αν πας με κάρο) και πάει λέγοντας. Αν επιλέξεις να πληρώσεις ένα εισητήριο μεταφοράς είναι σαν να δανείζεσαι τα tools κάποιου ή αν έχεις δικό σου όχημα είναι το καλύτερο δυνατό που μπορείς να προσφέρεις στον εαυτό σου για να μεταβείς στο σημείο που θέλεις.
Οι άνθρωποι που λένε ότι δεν χρειάζονται τα tools στο BDSM, ανήκουν στην πρώτη κατηγορία (στους ανθρώπους που πάνε με τα πόδια), οι άνθρωποι που λένε ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν οτιδήποτε για tools ανήκουν στη δεύτερη και τρίτη κατηγορία (άλογο και κάρο). Χρησιμοποιούν κάτι άλλο και προσπαθούν να το βελτιώσουν για να κάνουν καλύτερη εφαρμογή (στην περίπτωση του κάρου). Οι άνθρωποι που μπαίνουν στη διαδικασία να κατανοήσουν τη σημαντότητα των εργαλείων ανήκουν στην κατηγορία πληρώνω εισητήριο (τραίνο, αεροπλάνο, ΚΤΕΛ κλπ.), και οι άνθρωποι που έχουν πλήρη αυτάρκεια ανήκουν στην κατηγορία έχω δικό μου όχημα (αυτοκίνητο, μοτοσυκλέτα).
Ας απαντήσουμε, λοιπόν, σε αυτούς που θεωρούν ότι δεν είναι απαραίτητα ότι είναι τόσο απαραίτητα όσο μία πολυθρόνα ή μία καρέκλα στο σπίτι τους. Αν θεωρούν ότι μπορούν να καθίσουν σε ένα βράχο ή σε ένα κορμό ξύλου, τότε και τα tools δεν είναι απαραίτητα, αν το ζητούμενο είναι να καθίσεις απλά και όχι αναπαυτικά.
Ας πάμε τώρα πάλι να αναλύσουμε μια από τις σημαντικές ανάγκες στο BDSM, η οποία είναι η αίσθηση αλλά και η όραση. Η αίσθηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο όπως και η όραση. Τα tools παίζουν έχουν φετιχιστικό χαρακτήρα πράγμα που εξακοντίζει τη φαντασία, που κι αυτή είναι σημαντική στον ερωτισμό, στα ύψη. Ο φετιχισμός παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στην απελευθέρωση και στην εναλλαγή του ερωτισμού.
Οπότε, λοιπόν, αν σκεφτείς όλα αυτά θα αναλογιστείς αν χρειάζονται ή όχι. Βέβαια, το να έχεις μία μεγάλη συλλογή από tools αν δεν γνωρίζεις πως να τα χρησιμοποιείς, δεν σε κάνει απαραίτητα πετυχημένο BDSM player. Αλλά και το να μην έχεις επίσης δεν σε κάνει. Ως απάντηση σε αυτούς που λένε "εγώ δεν έχω, αλλά ξέρω". Κι όλο αυτό γίνεται ένας λαβύρινθος.
Αυτό που αδυνατώ να κατανοήσω είναι την πλευρά των ανθρώπων που μιλάνε για το ότι τα tools δεν είναι απαραίτητα. Ακόμα και αν έχεις τελειοποιηθεί στο παιχνίδι χωρίς tools και στο mindgame και σε όλα αυτά, αυτό που με κάνει να αναρωτιέμαι είναι το εξής: Γιατί δεν βελτιώνεις περισσότερο τον εαυτό σου; Έμαθες, τελειοποιήθηκες σε κάτι, κάνε το επόμενο βήμα να τελειοποιηθείς και αλλού. Δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι κακό σε αυτό. Άλλωστε ένα tool είναι η προέκταση του μυαλού και του χεριού σου. Πράγμα που δεν έχουν απαντήσει οι φανατικοί του χώρου χωρίς tools.
Eξόσων μπορώ να γνωρίζω από τη μακροχρόνια παρουσία μου στο χώρο, η αντίληψη αυτή ανήκει σε ανθρώπους της προχειρότητας και του "ωχ αδερφέ". Γιατί οι έμπειριοι άνθρωποι του χώρου, σε όποιο status και αν ανήκουν κατανοούν την ανάγκη ύπαρξης των εργαλείων.
Και καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι μπορεί να είσαι ένας εξαιρετικός χειρουργός, αδιαμφισβήτητα, αλλά είσαι "άχρηστος" αν δεν έχεις τα κατάληλα χειρουργικά εργαλεία και την υποδομή για να κάνεις μια εγχείριση. Ο νυχοκόπτης, το κουζινομάχαιρο και το ανοιχτήρι για την κονσέρβα, δεν σου δίνουν την ευκαιρία να δείξεις την ικανότητά του στη χειρουργική. Γι' αυτό, λοιπόν, ας αναλογιστούν οι νεοεισερχόμενοι γιατί κάποιοι φερόμενοι ως έχοντες πολυετή πείρα στο χώρο είναι κατά των tools και την αναγκαιότητα χρήσης τους. Ας προσέξουν που δίνουν τις αισθήσεις τους και τι προδιαγραφές έχει ο εκάστοτε αρνητικός προς τη χρήση tools για να τις αναλάβει.
Για τα είδη των tools και την ασφάλεια που πρέπει να έχουν θα μιλήσουμε σε μία από τις επόμενες αναρτήσεις που θα μας δοθεί η ευκαιρία να γνωρίσουμε μερικά από αυτά, την εφαρμογή τους, τη χρησιμότητά τους και την ασφάλεια την οποία πρέπει να μας παρέχουν για να ευχαριστηθούμε άφοβα τη διεξαγωγή του εναλλακτικού ερωτισμού μας.
Υ.Γ. Δυστυχώς στον ελλαδικό χώρο το επίπεδο του BDSM είναι σε πρωτόγονα άναρχη φάση και δεν προβλέπεται να αλλάξει σύντομα για τους εξής λόγους: Κάποτε δεν υπήρχαν tools στην Ελλάδα και ήταν δύσκολο να βρεθούν. Μιλάμε για τις δεκαετίες πριν το 2000. Έπρεπε να υποχρεωθείς σε κάποιο φίλο για να σου μεταφέρει κάτι τέτοιο από το εξωτερικό. Είτε αυτό είχε να κάνει με το ντύσιμο είτε με το εργαλείο που αφορά το BDSM. Κι έτσι, λοιπόν, οι δικαιολογίες ήταν πιο αληθινές και ευσταθούσαν κατά κάποιο τρόπο. Φαντάζομαι πως κατανοείτε το γιατί. Από το 2000 κι έπειτα, όμως, που οι αγορές των sex shops επεκτάθηκαν σε τέτοιου είδους αντικείμενα και το internet βοηθάει στο να κάνεις μια παραγγελία από το εξωτερικό ή την εγχώρια αγορά δεν υπάρχει δικαιολογία γι' αυτούς που δεν χρησιμοποιούν tools και BDSM furniture, πέρα από την προχειρότητα για το πως αντιμετωπίζουν το χώρο. Γιατί από ό,τι γνωρίζετε η προχειρότητα του ελληνικού BDSM στηρίζεται στον τρόπο που το διεξάγουν οι Έλληνες. Πλέον έχουμε τις ίδιες ευκαιρίες με το εξωτερικό. Σκεφτείτε τα όλα αυτά και αναλογιστείτε την πορεία.
Με τιμή κι εκτίμηση
Gorean Lord- Ασημένιος Δράκος
Συμφωνώ απολύτως με την ανάλυση σου όμως για να ζούμε σε έναν πραγματικό κόσμο ένας μέσος άνθρωπος 30-40 ετών κάποτε έπερνε περίπου 1200-1400 ευρώ τώρα 600-1000. Ένα μεγάλο ποσοστό εξ αυτών διέμενε στο πατρικό του ενώ και όσοι νοίκιαζαν σπίτι αυτό κατά το πλήστον είναι στην καλύτερι δυομισάρι. Υπό αυτές τις προυποθέσεις είναι αδύνατον να διαθέτει κανείς χώρο ειδικά διαμορφομένο και έπιπλα που κοστίζουν και που επιπλέον καταλαμβάνουν χώρο που δεν έχεις. Δεν μιλάω εννοείται για μαστίγια flogger crop padle και λοιπά που και δεν κοστίζουν πολύ και δεν καταλαμβάνουν χώρο. Και εννοείται ότι η σεξοθαλικότητα και ο ερωτισμος μου παίζουν πολύ σπουδαίο ρόλο ώστε να ξοδέψω και χρήμα και χρόνο. Αλλά το άρθρο σου δίνει την εντύπωση ΄
Α. ότι αγνοείς την πραγματικότητα της ζωής (οικονομική κατάσταση του καθενός)
Β. ότι έχεις λυμένα αυτά τα θέματα και απλά δεν ενδιαφέρεσαι για τους άλλους
Γ. ότι θεωρείς το BDSM ένα ακριβό σπορ προοριζόμενο για λίγους.
Στο παράδειγμα σου που είναι εφυέστατο θα έλεγα καθείς ας διαλέξει να πάει στην Θεσσαλονίκη με όποιο τρόπο μπορεί και αντέχει οικονομικά στηριζόμενος στις δυνάμεις του και όχι στο αυτοκίνητο του πατέρα στο δάνειο της τράπεζας για την δόση του αυτοκινήτου στα δανεικά από φίλους κλπ. Και επιπλεόν όσοι πάνε με τα πόδια θα είναι σίγουρα ένα ταξίδι που θα θυμούνται για πάντα από την άλλη όσοι πάνε με αυτοκίνηνητο θα κάνουν ένα ταξίδι ρουτίνας.
Φιλικά Στέφανος Βασιλειάδης
Χαίρομαι που εν μέρει συμφωνείς αναλύοντας την πραγματικότητα που γράφεις στην οποία και εγώ συμφωνώ για το επίπεδο των 600 έως 1000 ευρώκαι το δυομισάρι σπίτι. Τείνω λοιπόν να σου πω το εξής, πέρα από το προσωπικό παράδειγμα που θα μπορούσα να δώσω γιατί ανήκω σε αυτή την κατηγορία γνωρίζω και άλλους ανθρώπους που έχουν διαμορφώσει ένα μικρό dungeon σε ένα δυομισάρι σπίτι στο οποίο ζουν χωρίς να ξοδέψουν μία μικρή περιουσία για έπιπλα τα οποία μπορούν να κατασκευαστούν με έναν πολύ οικονομικο τρόπο και τα οποία μπορούν να είναι άρτια όσο αφορά την ποιότητά τους.Κατ ουσίαν δεν υπάρχει δεν μπορώ υπάρχει δεν θέλω.Αν υπάρχει το θέλω θα βρεθεί και ο τρόπος για να μπορέσω. Εξαρτάται τις προτεραιότητες που βάζει ο καθένας. Και όπως πολύ σωστά αναφέρεις πιο πάνω ΄΄ . Και εννοείται ότι η σεξοθαλικότητα και ο ερωτισμος μου παίζουν πολύ σπουδαίο ρόλο ώστε να ξοδέψω και χρήμα και χρόνο.΄΄
Γράφεις ότι ΄΄ Α. ότι αγνοείς την πραγματικότητα της ζωής (οικονομική κατάσταση του καθενός)
Β. ότι έχεις λυμένα αυτά τα θέματα και απλά δεν ενδιαφέρεσαι για τους άλλους
Γ. ότι θεωρείς το BDSM ένα ακριβό σπορ προοριζόμενο για λίγους.΄΄
Απάντηση Α, αν και εφόσων ζω σε αυτή τη ζωή στη συγκεκριμένη χώρα με τις συγκεκριμένες συνθήκες χωρίς ιδιαίτερα προνόμια ως φαίνεται δεν την αγνοώ. Και όπως σου έγραψα πιο πάνω μπορείς να κατανοήσεις σε ποια κατηγορία βρίσκομαι.
Απάντηση Β, η Α απάντηση θεωρώ ότι καλύπτει και την Β στο πρώτο της σκέλος .Το αν ενδιαφέρομαι για τους άλλους αν κάνεις αναφορά σε προσωπικό επίπεδο θα σου πω ότι έχω δημιουργήσει πολλά tools , furniture και accessories αφιλοκερδώς για ανθρώπους που πραγματικά θέλησαν και έψαξαν τον τρόπο για να μπορέσουν.
Απάντηση Γ, όσο για το Γ δεν θεωρώ το bdsm ακριβό σπορ το κάθε άλλο μάλιστα.Αλλά ναι θεωρώ ότι είναι για λίγους. Για εκείνους που θέλουν και μπορούν .Γιατί όπως σου είπα το θέλω δεν ταιριάζει με το δεν μπορώ. Αν πραγματικά θέλεις κάτι το μπορείς ή βρίσκεις τρόπο να το μπορέσεις.Ένας μεγάλος στρατηλάτης εξ Ανατολών έλεγε ότι ακόμη και αν δεν υπάρχουν δρόμοι για να φτάσουμε εκεί που θελουμε τότε θα τους δημιουργήσουμε.
Πιθανώς δεν κατάλαβες ακριβώς το παράδειγμά μου και απορώ που το βρήκες ευφυέστατο . Αν θέλεις να βιώσεις το ταξίδι πηγαίνοντας με τα πόδια μπορεις να το πας και ξυπόλητος για να νοιώσεις και κάθε πέτρα που πατάς. Επίσης μπορείς να το πας και κολυμπώντας βγαίνοντας στην θάλασσα και να διαρκέσε περισσότερο και ακόμα πιο πολύ για να έχεις μια πρωτόγνωρη εμπειρία κάνοντας μακροβούτια . Γνωρίζοντας ολο τον βυθό μιας και η Θεσσαλονίκη συνδέεται με την Αθήνα και από τη θάλασσα. Όταν θέλεις θα μπορέσεις .Τώρα το αν το αυτοκίνητο είναι δικό σου αν το πήρες με δάνειο ή αν σου πληρώνει άλλος τις βενζίνες ή αν δεν έχεις βενζίνη και πηγαίνεις με τα πόδια σπρώχνοντας το δικό σου αυτοκίνητο είναι άλλη υπόθεση.Το παράδειγμα είχε ως στόχο να κατανοήσει κανείς ανάλογα με τις ανάγκες του πως θα μεταβεί από τον ένα τόπο στον άλλο . Και όχι πως βιώνει καθείς το ταξίδι του. Σκέψου να πας λοιπόν με το δικό σου αυτοκίνητο σπρώχνοντας το 536 χιλιόμετρα απλά και μόνο γιατί αυτό θέλησες να κάνεις.Όταν έχεις λοιπόν ένα αυτοκίνητο δεν σου απαγορεύεται να σταματήσεις κα ινα περπατήσεις όπου θέλεις αν και εφόσων το επιθυμείς. Όταν πας όμως με τα πόδια και δεν έχεις αυτοκίνητο δεν μπορείς να κάνεις το αντίθετο, να περάσεις δηλαδή δρόμους που δεν θες να περπατήσεις.
Με τιμή και εκτίμηση
Ασημένιος Δράκος – Gorean Lord
Δημοσίευση σχολίου