bondage and discipline (B&D, B/D, or BD), dominance and submission (D&s, D/s, or Ds), sadism and masochism (S&M, S/M, or SM)
Αυτό σημαίνουν τα αρχικά του όρου B.D.S.M.. Γι αυτό μιλάνε εκατομμύρια άνθρωποι πάνω στον πλανήτη. Πάνω σε αυτό διαπραγματεύονται την σεξουαλικότητα τους ως εναλλακτική στις σχέσεις τους και την απελευθέρωση τους από τα taboo που τους πρόσθεσαν οι προηγούμενες γενεές και οι θρησκοληπτικές αντιλήψεις που περνάνε μέσα μας από τότε που γεννηθήκαμε.
Παρά το ότι εκατομμύρια άνθρωποι πάνω στον πλανήτη μιλάνε για το B.D.S.M. συμπεριφέρονται ως B.D.S.M. players ή partners είτε συμμετέχουν ως life stylers ή ως παροδικοί χρήστες του είναι πάρα πολύ λίγοι οι άνθρωποι που μπορούν να δώσουν μια επαρκής εξήγηση και την ακριβής προέλευση των τεσσάρων(4) αυτών αρχικών. Η αλήθεια είναι πως η πατρότητα αυτή ανήκει τυχαία σε σεξολόγους σεξοψυχολόγους που στο τέλος της δεκαετίας του '80 κατά τις συνεδρίες που είχαν με ανθρώπους που παρακολουθούσαν άκουγαν συχνά να τους λένε ότι λειτουργούν υπό το καθεστώς τέτοιου είδους σχέσεων και είτε σαν σύζυγοι είτε σαν εραστές λειτουργούσαν μέσα στα βασικά role play Του Κυρίαρχου και του υποτακτικού.
Όσο πιο πολύ αυξανόταν το φαινόμενο αυτό σε Αμερική και Ευρώπη τόσο πιο πολύ προβλημάτιζε τους σεξολόγους σεξοψυχολόγους ανά τον κόσμο. Στα αντίστοιχα συνέδρια που κάνανε για να αναλύσουν το φαινόμενο διέκριναν πως πολύς κόσμος μετείχε σε αυτό το τρόπο ζωής. Τόσο που δημιουργούσε μια κατηγορία από μόνος του. Οι αναφορές σε κυριαρχικές και υποτακτικές ψυχοσυνθέσεις όσο και σε σαδιστικό και μαζοχιστικό τρόπο έκφρασης του έρωτα ή της σεξουαλικότητας δημιούργησαν αυτά τα τέσσερα(4) μαγικά γράμματα, (η συντομογραφία στον ορισμό των σχέσεων ορίστηκε ως B.D.S.M., για λόγους ευκολίας στην αναφορά), που όλοι πλέον φαίνεται να γνωρίζουμε τι διαπραγματεύονται αλλά πολλοί από εμάς δεν γνωρίζουν από που προήλθαν.
Στις αρχές της δεκαετίας του 1990, που το διαδίκτυο άρχισε να γίνεται κομμάτι της ζωής και της καθημερινότητας των ανθρώπων ανά τον κόσμο και με την εισβολή των chat rooms και των ιστοσελίδων στην καθημερινότητα, άνθρωποι που ζούσαν κάτω από αυτές τις συνθήκες του B.D.S.M. αναζητούσαν συντρόφους και play partners για να εκφραστούν.Ήταν ένας πλέον ασφαλής τρόπος για να βρουν αντίστοιχουq ανθρώπους χωρίς να στιγματίζονται ηθικά στις μικροαστικές κοινωνίες της Ευρώπης και της Αμερικής.Ο κόσμος μέσα από την ανωνυμία του διαδικτύου εκφραζόταν πολύ πιο ελεύθερα και πιο άνετα.Πράγμα το οποίο βοήθησε στην διάδοσή του.Έτσι αναπτύχθηκαν οι πρώτες B.D.S.M. κοινωνίες ανά τον κόσμο.Πριν το διαδίκτυο, η έκφραση αυτού του lifestyle ήταν πολύ περιορισμένη και περιθωριοποιημένη από τις αστικές μάζες των ανθρώπων.
Μετά το 2000, την τελευταία δεκαετία καταφύγιο στους όρους B.D.S.M. βρήκαν όλων των ειδών οι παραφυλίες- fetish ανάμεσα σε ανθρώπους που από ορισμό της φύσης που αντιλαμβάνονταν την εναλλακτικότητα του ερωτισμού είχαν απελευθερωθεί από τα taboo τους. Και έτσι μέσα στο χώρο του B.D.S.M. αναπτύχθηκαν και οι παραφυλίες οι οποίες σήμερα κατέχουν ένα μεγάλο μέρος σε αντίστοιχες σχετικές κατηγορίες.
Το B.D.S.M. πλέον είναι η δεύτερη σεξουαλική απελευθέρωση – επανάσταση μετά από εκείνη της δεκαετίας του 1960. Πλέον, κάθε τι εναλλακτικό ή διαφορετικό ως προς τον παραδοσιακό τρόπο έκφρασης γύρω από την σεξουαλικότητα και τον ερωτισμό είναι B.D.S.M. και εντάσσεται εκεί.
Είναι τρόπος ζωής που βασίζεται σε τρία κορυφαία συστατικά: AΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΥΝΕΣΗ-ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ. Τα οποία δίνουν και το σχήμα ισορροπίας στο παγκόσμιο σύμβολο αναγνώρισής του.
Με τιμή και εκτίμηση,
Gorean Lord – Ασημένιος Δράκος
Αυτό σημαίνουν τα αρχικά του όρου B.D.S.M.. Γι αυτό μιλάνε εκατομμύρια άνθρωποι πάνω στον πλανήτη. Πάνω σε αυτό διαπραγματεύονται την σεξουαλικότητα τους ως εναλλακτική στις σχέσεις τους και την απελευθέρωση τους από τα taboo που τους πρόσθεσαν οι προηγούμενες γενεές και οι θρησκοληπτικές αντιλήψεις που περνάνε μέσα μας από τότε που γεννηθήκαμε.
Παρά το ότι εκατομμύρια άνθρωποι πάνω στον πλανήτη μιλάνε για το B.D.S.M. συμπεριφέρονται ως B.D.S.M. players ή partners είτε συμμετέχουν ως life stylers ή ως παροδικοί χρήστες του είναι πάρα πολύ λίγοι οι άνθρωποι που μπορούν να δώσουν μια επαρκής εξήγηση και την ακριβής προέλευση των τεσσάρων(4) αυτών αρχικών. Η αλήθεια είναι πως η πατρότητα αυτή ανήκει τυχαία σε σεξολόγους σεξοψυχολόγους που στο τέλος της δεκαετίας του '80 κατά τις συνεδρίες που είχαν με ανθρώπους που παρακολουθούσαν άκουγαν συχνά να τους λένε ότι λειτουργούν υπό το καθεστώς τέτοιου είδους σχέσεων και είτε σαν σύζυγοι είτε σαν εραστές λειτουργούσαν μέσα στα βασικά role play Του Κυρίαρχου και του υποτακτικού.
Όσο πιο πολύ αυξανόταν το φαινόμενο αυτό σε Αμερική και Ευρώπη τόσο πιο πολύ προβλημάτιζε τους σεξολόγους σεξοψυχολόγους ανά τον κόσμο. Στα αντίστοιχα συνέδρια που κάνανε για να αναλύσουν το φαινόμενο διέκριναν πως πολύς κόσμος μετείχε σε αυτό το τρόπο ζωής. Τόσο που δημιουργούσε μια κατηγορία από μόνος του. Οι αναφορές σε κυριαρχικές και υποτακτικές ψυχοσυνθέσεις όσο και σε σαδιστικό και μαζοχιστικό τρόπο έκφρασης του έρωτα ή της σεξουαλικότητας δημιούργησαν αυτά τα τέσσερα(4) μαγικά γράμματα, (η συντομογραφία στον ορισμό των σχέσεων ορίστηκε ως B.D.S.M., για λόγους ευκολίας στην αναφορά), που όλοι πλέον φαίνεται να γνωρίζουμε τι διαπραγματεύονται αλλά πολλοί από εμάς δεν γνωρίζουν από που προήλθαν.
Στις αρχές της δεκαετίας του 1990, που το διαδίκτυο άρχισε να γίνεται κομμάτι της ζωής και της καθημερινότητας των ανθρώπων ανά τον κόσμο και με την εισβολή των chat rooms και των ιστοσελίδων στην καθημερινότητα, άνθρωποι που ζούσαν κάτω από αυτές τις συνθήκες του B.D.S.M. αναζητούσαν συντρόφους και play partners για να εκφραστούν.Ήταν ένας πλέον ασφαλής τρόπος για να βρουν αντίστοιχουq ανθρώπους χωρίς να στιγματίζονται ηθικά στις μικροαστικές κοινωνίες της Ευρώπης και της Αμερικής.Ο κόσμος μέσα από την ανωνυμία του διαδικτύου εκφραζόταν πολύ πιο ελεύθερα και πιο άνετα.Πράγμα το οποίο βοήθησε στην διάδοσή του.Έτσι αναπτύχθηκαν οι πρώτες B.D.S.M. κοινωνίες ανά τον κόσμο.Πριν το διαδίκτυο, η έκφραση αυτού του lifestyle ήταν πολύ περιορισμένη και περιθωριοποιημένη από τις αστικές μάζες των ανθρώπων.
Μετά το 2000, την τελευταία δεκαετία καταφύγιο στους όρους B.D.S.M. βρήκαν όλων των ειδών οι παραφυλίες- fetish ανάμεσα σε ανθρώπους που από ορισμό της φύσης που αντιλαμβάνονταν την εναλλακτικότητα του ερωτισμού είχαν απελευθερωθεί από τα taboo τους. Και έτσι μέσα στο χώρο του B.D.S.M. αναπτύχθηκαν και οι παραφυλίες οι οποίες σήμερα κατέχουν ένα μεγάλο μέρος σε αντίστοιχες σχετικές κατηγορίες.
Το B.D.S.M. πλέον είναι η δεύτερη σεξουαλική απελευθέρωση – επανάσταση μετά από εκείνη της δεκαετίας του 1960. Πλέον, κάθε τι εναλλακτικό ή διαφορετικό ως προς τον παραδοσιακό τρόπο έκφρασης γύρω από την σεξουαλικότητα και τον ερωτισμό είναι B.D.S.M. και εντάσσεται εκεί.
Είναι τρόπος ζωής που βασίζεται σε τρία κορυφαία συστατικά: AΣΦΑΛΕΙΑ-ΣΥΝΕΣΗ-ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ. Τα οποία δίνουν και το σχήμα ισορροπίας στο παγκόσμιο σύμβολο αναγνώρισής του.
Με τιμή και εκτίμηση,
Gorean Lord – Ασημένιος Δράκος
13 σχόλια:
Όταν ξεκίνησα να ψάχνω για το BDSM είπα να ψάξω πρώτα τι σημαίνει το ακρωνύμιο (λογικό φαντάζομαι, να μην ξέρω με τι καταπιάνομαι?) από που προήλθε, ποιός αποφάσισε να το ονομάσει έτσι και τα σχετικά.
Βρήκα αρκετά πράγματα κυρίως στα αγγλικά αλλά με μερικά από αυτά δεν μπορούσα να μην ξαφνιαστώ. Το πιο πρόσφατο που διάβασα ήταν ότι ο όρος δημιουργήθηκε κάπου στη δεκαετία του 90, από όσους ασχολούνταν με τo BDSM, και χρησιμοποιούσαν το διαδίκτυο, μετά από πολλές διαμάχες.
Επειδή λοιπόν δεν μπορούσα να βρω άκρη άρχισα να ρωτάω... Από τις απαντήσεις έβγαλα ένα συμπέρασμα: Άβυσσος οι γνώσεις (επί του θέματος) των Ελλήνων "ειδικών" BDSMers!!!
Και δεν μπορώ να μην αναρωτιέμαι: Όλοι αυτοί που -συνήθως- λένε ότι ασχολούνται χρόνια και χρόνια είναι δυνατόν να μην γνωρίζουν πώς δημιουργήθηκε όλο αυτό με το οποίο -λένε ότι- ασχολούνται? Και όχι μόνο αυτό γιατί οκ, αν δεν ξέρεις, ψάχνεις, βρίσκεις, μαθαίνεις, αλλά το να βγάζει ο καθένας την δική του εκδοχή σχετικά με την προέλευση του ακρωνυμίου φαντάζει αν μη τι άλλο γελοίο...
Καλημέρα σε όλους :)
Rania
gia mena o titlos den pezei kanena rolo.pistevo poli apla oti einai mia tampela pou olo to zoumi einai sto periexomeno tou.pou kaka ta psemata to periexomeno tou den to apartizi kapios i otidipote.monoi mas ftiaxnoume afto pou legete B.D.S.M.mporis na to deis os 4 le3is aples pou mporoun na simenoun apo to tpt mexri enas megalos xoros opos aftos pou eimaste alla pote na min einai o idios gia ton ka8ena.ara giafto isos kanis na min 3eri apo pou 3ekinise oso kai na epsa3e
Αγαπημένε μου Searchforidentity
Είναι άλλο να λες "έψαξα αλλά δεν βρήκα κάτι" και άλλο να λες "είμαι καμιά 20ετία στο χώρο, τα ξέρω όλα, ο όρος βγήκε από εκεί αλλά μην το ψάξεις γιατί δεν θα βρεις τίποτα". Το πρώτο δεν είναι κακό (εκεί πάει το "αν δεν ξέρεις, ψάχνεις, βρίσκεις, μαθαίνεις" που έγραψα παραπάνω, αν και δεν μπορείς να τα βρίσκεις όλα πάντα). Το δεύτερο όμως είναι, κατά τη δική μου γνώμη, γελοίο. Γιατί να μην ψάξω αυτό που λες? Μήπως επειδή το βγάζεις από το κεφαλάκι σου και δεν υπάρχει πουθενά? Είναι σαν να λέει κάποιος ότι είναι γιατρός αλλά δεν ξέρει ποιος ήταν ο Ιπποκράτης, και να επιμένει να διδάξει και άλλους, και να πιστεύει ότι δεν υπάρχει καλύτερος γιατρός από εκείνον ή ότι δεν μπορεί να μάθει από κάποιον ειδικευόμενο.
Τώρα όσο για το τι είναι για τον καθένα κατά την ταπεινή μου άποψη BDSM είναι ένα πράγμα που ο καθένας νιώθει διαφορετικά. Έχει ορισμό και ο ορισμός έχει ερμηνεία. Είναι όπως η έκλειψη ηλίου. Υπάρχει ορισμός και ερμηνεία, όλοι ξέρουν τι είναι, όμως υπάρχουν και πολιτισμοί που πιστεύουν ότι το Σκότους (που συμβολίζει το κακό) καταπίνει τον Ήλιο για λίγο και τελικά ο Ήλιος (που συμβολίζει το καλό) νικάει τη μάχη. Ο Αιώνιος Πόλεμος.
Το ότι ο καθένας το νιώθει διαφορετικά δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει κάτι που να το ορίζει.
Ελπίζω να έγινα κατανοητή.
Φιλικά :))
Rania
akrivos kai afto ego eipa.oti ka8enas to orizi opos ekinos 8elei.kai to vlepei opos 8elei.
oso gia ekinous pou les oti einai 20 xronia kai to pezoun oti ta 3eroun ola kanis den 3eri ta panta.
to allo oti sou lene na min to psa3is akomi ena mega la8os giati me to sinexos psa3imo proxoroume mprosta kai ma8enoume kai ton idio mas ton eafto kai kirios ta sosta pragmata kai den meneis se mia apopsi pou akouses apo kapou.tekmirionis tin apantisi mesa apo erevna kai krinis esi ti einai sosto kai ti oxi.
oso gia to epsa3a kai den vrika kati afto den efsta8i y otan kapios psa3i pragmatika vriski kati esto kai an afto pou vrike den einai tekmiriomeno.giafto an 8elei na to tekmiriosi prepei na sinexisi tin erevna.
p.s i gnosi pote den stamata kai kaneis den tin exei apoliti
Λέμε κάτι διαφορετικό. Εσύ λες ότι ο καθένας το ορίζει όπως θέλει. Εγώ από την άλλη λέω πως υπάρχει ένας ορισμός απλά στην ουσία ο καθένας (από αυτούς που προανέφερα) παίρνει κάποιο κομμάτι του του ορισμού και προσπαθεί να το περάσει για ολοκληρωμένο. Όταν από μία ετυμολογία, ένα θεώρημα, έναν ορισμό αφαιρείς κομμάτια δεν μπορείς παρά να έχεις ένα μέρος της γνώσης.
Δεν λέω ότι είναι απαραίτητα κακό να ασχολείσαι μόνο με ένα μέρος του χώρου. Ας πούμε υπάρχουν κάποιοι που ασχολούνται μόνο με το SM και κάποιοι άλλοι που δεν το χρησιμοποιούν καθόλου.
Όμως για να βρεις πόσο είναι το μήκος της πλευράς ΑΒ σε ένα ορθογώνιο τρίγωνο πρέπει να ασχοληθείς και με τις άλλες δύο πλευρές του (το γνωστό Πυθαγόρειο θεώρημα). Δεν μπορείς να ασχοληθείς μόνο με το τμήμα ΑΒ γιατί αλληλεπιδρά με άλλα δύο (ΒΓ και ΑΓ).
Συνεπώς για να μπορέσεις να περάσεις γνώσεις σε κάποιον ή έστω για να μπορείς να λες ότι γνωρίζεις κάτι πρέπει να το έχεις μελετήσει γενικά, και για να το κάνεις αυτό θα ρέπει να έχεις μάθει για όλα τα κομμάτια του ορισμού του (ανεξαρτήτως αν τελικά ασχοληθείς εντονότερα μόνο με κάποια από αυτά).
Άλλωστε και στην περίπτωση του παραδείγματος στόχος είναι αν ασχοληθούμε με το μήκος της ΑΒ αλλά για να γίνει αυτό θα πρέπει να έχουμε γνώσεις μαθηματικών (γενικές) και να γνωρίζουμε το Πυθαγόρειο Θεώρημα (ειδικότερα). Άρα μαθαίνουμε γενικά τα μαθηματικά και απομονώνουμε ένα κομμάτι τους για να μπορέσουμε έτσι να δείξουμε και σε κάποιον νεότερο πως να το κάνει.
Βέβαια μέσα σε όλα αυτά οφείλουμε να έχουμε υπόψιν μας ότι ο νεότερος μπορεί να γνωρίζει κάτι παραπάνω από εμάς ή να έχει ήδη ψάξει και βρει κάποια πράγματα που εμείς δεν γνωρίζουμε. ;)
Όσο για το υστερόγραφο συμφωνώ απόλυτα και να συμπληρώσω αν μου επιτρέπεται ότι όλοι μπορούν να μάθουν από όλους.
Y.Γ. Με συγχωρείτε για τα μαθηματικά αλλά είναι πιο κατανοητά και εύχρηστα για μένα (εγωιστικό, το ξέρω).
Καλημέρα :)
Rania
Πολύ ωραίο άρθρο, πραγματικά έχει στοιχεία που δεν είχα σκεφτεί ποτέ να αναζητήσω μιας και όταν ξεκίνησα να ασχολούμαι με το χώρο, δεν είχα σκεφτεί να μάθω γενικά γι' αυτόν. Ίσως γιατί δεν εστίασα προς τα εκεί. Κι ενώ δεν ήξερα ότι ήταν φαινόμενο που είχε παρατηρηθεί από ψυχολόγους. Διάβασα την ταμπέλα και μπήκα βιαστικά στο μαγαζί.
Σίγουρα μου έδωσε ένα tip να διευρύνω τις γνώσεις μου. Τελικά ισχύει ότι όλοι μιλάμε για το BDSM χωρίς να ξέρουμε από που έχει έρθει λες και υπήρχε ανέκαθεν. Τόσα χρόνια και δεν σκέφτηκα να ρωτήσω τους "ειδικούς". Γηράσκω αεί διδασκόμενη τελικά.
Φιλικά,
Thaleia
kaneis den einai eidikos Thaleia kai fisika anipomonoume na ma8oume ta evrimata apo tin erevna sou
Θα ήθελα μια απάντηση από τη Ράνια αν είναι δυνατον...ωστόσο το σχόλιο αναφέρεται σε όλους...Όλη αυτή η θεωρητική συζήτηση περί των γνώσεων κλπ του ποιος με αφήνει να ψάξω κλπ του ψαξίματος = κυρίως googlαρίσματος μου θυμίζει τις παρθένες στα 14-16 που επί χρόνια ψάχνουν ρωτάνε δημιουργούν ολόκληρη φιλολογία για το τι είναι το σεξ αν ποναει κλπ και όταν πράττουν συνήθως ποτέ δεν έχουν οργασμό την πρώτη φορά αν και είναι τέλεια καταρτισμένες... Αυτά ως θεωρία... επιτρέψτε μου να παραθέσω κάτι που αφορά τη δική μου γνωριμία/προσάρτηση στο χώρο σε μια εποχή που το ιντερνετ και άρα το "ψάξιμο¨ ήταν η πιο τρελή φανατασιωση (είμαι 38). Η πρώτη ερωτική ταινία που θυμάμαι να έχω δει περίπου στα 14 ήταν η Ιστορία της Ο. Θεσσσαλονίκη εποχή Κούβελα και ιδιωτικών καναλιών. Μου έκανε τρομερή εντύπωση για να μιλήσω ήπια, σαλτάρισα είναι το σωστό. Για χρόνια αυνανιζόμουν φαντασιωνόμενος κοπέλες στα τέσσερα να τις χαστουκίζω τον κώλο με βατραχοπέδιλα το πλατύ μέρος όσο γελοιο και αν φαινεται. Το δύσκολο ήταν ότι την εποχή αυτή άρχιζε και η πολιτικοποίηση μου στην οποία συνέβαλαν καθοριστικά και οι μεγάλες καταλήψεις του 90-91. Πως διάολο να συνταιριάξω την αριστερή μου ιδεολογία /πολιτική τοποθέτηση με την σεξουαλικότητα μου? την απελευθέρωση από την καταπίεση με σχέσης κυριαρχίας? Εδώ θέλει ψάξιμο ναι για να μην γίνεις σχιζοφρενικός. Τώρα στα υπόλοιπα που σε καθοδηγεί ένας Δάσκαλος Μάστερ κλπ ποια ακριβώς είναι; Το σωστό δέσιμο? η ασφαλής χρησιμοποίηση των sex toys? το πρωτόκολο και οι πληθυντικοί? Όταν στα 16 έδεσα για πρώτη φορά κοπέλα μεταξύ αστείου και σοβαρού είχα πάθει την πλάκα της ζωής μου χωρίς να ξέρω τίποτε πειραματιζόμουν και όπως ασφαλώς αναφέρει και η λέξη πείραματιζόμουν δεν το έκανα ούτε με αλισίδες ούτε με καραβόσκοινο ούτε με περίπλοκους κόμπους ούτε τόσο σφιχτά ώστε να διακυβέβευται η ασφάλεια. Το πρώτο spanking έγινε με χάρακα από το σετ της γεωμετρίας πάλι πειραματισμός...΄την έννοια της κυριαρχίας και του σεβασμού την βρίσκουμε επίσης πολύ έντονη και σε παραδοσιακά vanilla ζευγάρια ειδικά από το θυλικό προς το αρσενικό. Τα πρωτόκολλα και οι κανόνες έχουν μία πολύ ιδιαίτερη αντίφαση που ποτέ κανεις δεν έχει εντοπίσει τουλάχιστον σε όλα τα ελληνικά site. Και η αντίφαση αυτή είναι η εξής: Τα άτομα που σπάνε όλες τις κοινωνικές νόρμες όλα τα ταμπού όλη τη δυτική /αστική (και με την πολιτική χροια του όρου) κουλτούρα της ελευθερίας/ φυλελευθερισμού /ατομισμού να πρέπει να υπακούν σε πρωτόκολλα και κανόνες (ακόμα και οι Μάστερ) ορισμένους έξωθεν (πχ GOR). Τα άτομα με την πιο ελέυθερη και έξω από τα καθιερωμένα ερωτική έκφραση και συνεπώς γενικότερη στάση ζωής γιατί ο ερωτισμός είναι το βασικότερο στοιχείο ένος ανθρώπου (μην ξεχνάμε ότι αποτελεσμα του ερωτισμού και ο λόγος για τον οποίο υπάρχει είναι η αναπαραγωγή το μόνο πράγμα για το οποίο όλα τα έμβια όντα είναι βιολογικά προγραμματισμένα) είναι λοιπόν αυτά τα άτομα που προσδένονται σε κανόνες νόρμες κλπ και που δίνουν ιδιαίτερο βάρος σε όποιον τους διδάξει αυτούς του κανόνες... Προσωπικά δεν βλέπω τον Μαστερ ως εγχειρίδιο χρήσης των διάφορων sex toys ούτε ώς μεταφραστή κυρίως αντιγραφή επικόληση από την μετάφραση τυ google αποσπασμάτων από τα βιβλία του Νόρμαν ή ξένων ιστοσελίδων. Το 90% του ψαξίματος που αναφέρεις αφορά αυτά μάλλον, τρόπους χρήσης εργαλείων περιγραφή των διάφορων φετίχ και κακκιστες μεταφράσεις που κανεις Μάστερ ή Μέντορας μηδενος του κατέχοντος του συγκεκριμένου blog εξαιρουμένου δεν φροντίζουν να τις επιμεληθούν ώστε να διαβάζονται. Συγνωμή αλλά όλο αυτό δεν έχει καμία σχέση με τον Μάστερ στ δικό μου μυαλό αλλά ούτε φυσικά και η σκλάβα ή εκπαίδευση της έχει για μένα την έννοια της διδαχής και γνώσης των στάσεων του GOR. Αν είναι έτσι ο καλύτερος Μαστερ είναι το youtube. Όσον αφορά όλο αυτό το lifestyle προσδίδει σαφώς ένα μυστήριο έναν ερωτισμό σου δίνει την ίδέα ότι ανήκεις κάπου ακολουθώντας το ότι δεν είσαι απόβλητος διεστραμένος κλπ αλλά μέχρι εκεί δεν είναι αυτοσκοπός ούτε θα κρίνω ποτέ την σκλάβα μου από την τελετή σερβιρίσματος του τσαγιού. Φιλικά Στέφανος Βασιλειάδής
Στέφανε,
δεν είναι υποχρεωτικό να ακολουθήσεις τυπικές λεπτομέρειες... Δε θα πει κανείς ότι κάνεις λάθος τη δουλειά σου αν χρησιμοποιήσεις σκοινί ορειβασίας αντί για κανναβόσκοινο..
Ούτως ή άλλως ο καθένας δικαιούται να έχει τις προτιμήσεις του και τις αντιπάθειές του.
Πάντως βλέπω ότι έχεις πάρα πολλά να πεις...
Γιατί δε φτιάχνεις και εσύ ένα μπλογκ; :)
Φιλικά,
Ναταλία
Αγαπητέ Στέφανε, διαβάζοντας προσεχτικά τα όσα έγραψες έχω να σου πω τόσα πολλά που θα μπορούσα να γράφω για μέρες. Αλλά για να μην κουράσω τους αναγνώστες θα φροντίσω να τα ελαχιστοποιήσω στο ει δυνατόν που μπορώ.
Αφού διαβάσαμε την γνώμη σου και το πως αντιλαμβάνεσαι τον κόσμο και τις εμπειρίες των 14 και 16 χρονων παρθένωνκαιπως γνωρίζουν το σεξ και μάλιστα μιλώντας ως ειδήμων του είδους και αφού παρακάτω μάθαμε με ποιες φαντασιώσεις σου αυνανιζόσουν και τις πολιτικές σου πεποιθήσεις οι οποίες μάλιστα όπως εσύ γράφεις αν τις αναλογιστείς θα σε καταλήξουν στην σχιζοφρένεια(πράγμα που δεν είναι πολύ δύσκολο να το καταλάβεις απλά δεν βλέπεις το προφανές στη σχέση μεταξύ της ιδεολογίας σου και της σεξουαλικής σου έκφρασης ) ξεπερνώντας και αυτό δηλαδή, θα αναλύσω τα παρακάτω. Δεν έχεις κατανοήσει τι θέλει να πει πιο πάνω για την αναζήτηση και σύγκριση πληροφοριών . Προσβάλλεις για ακόμη μία φορά την ικανότητα ανθρώπων να σε καθοδηγήσουν καινα σου μάθουν πράγματα ενώ επαίρεσαι για τον εαυτό σου ότι σε νεαρή ηλικία πειραματίστηκες και μάλιστα με επιτυχία. Και αν υποθέσουμε ότι αυτό είναι μία πραγματικότητα που δεν έχουμε λόγο να την αμφισβητήσουμε θεωρείς ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν τη δική σου αυτόφωτη δεξιοτεχνία και εκ γενετής σου χάρισμα να διαχειρίζονται τους πειραμάτισμούς τους με τον ίδιο πετυχημένο τρόπο σαν εσένα?που όπως αναφέραμε πιο πάνω βάσει των δικών σου δεδομένων είσαι ένα εξαιρετικό ταλέντο και φαινόμενο του lifestyle.
Μας γράφεις μία αντίφαση έτσι όπως την αντιλαμβάνεσαι για τα πρωτόκολλα και τους κανόνες . πάλι σου ξεφεύγει το προφανές.Εδώ θα πρέπει να διαβάσεις την ανάρτηση που αφορά τα πρωτόκολλα. Για τα κοινωνικά και τα ιδιωτικά.Σε περίπτωση που δεν το καταλάβεις τείνω να σο εξηγήσω το εξής,στο ιδιωτικό σου πρωτόκολλο μεταξύ εσένα και της συντρόφου σου μπορεις να είσαι όσο φιλελευθερος θέλεις, στο κοινωνικό πρωτόκολλο όταν συνυπάρχεις με άλλους του lifestyle πρέπει να ακολουθείς κάποιους κανόνες που ορίζουν αυτή τη μικρή κοινωνία.Για την εύρυθμη λειτουργία της. Για παράδειγμα , εσύ μπορείς να είσαι όσο φιλελευθερος θέλεις σε προσωπικό επίπεδο αλλά όταν ζεις σε μία οργανωμένη κοινωνία ή σε μί άτυπη κοινωνία υποχρεουσαι να ακολουθείς κανόνες. Παραδείγματος χάριν να σταματάς στο κόκκινο , να μην κλέβεις τον διπλανό σου να πληρώνεις τουςς φόρους που σου αναλογούν και πάει λέγοντας.Τα κοινωνικά πρωτόκολλα του lifestyle δεν σε υποχρεώνουν να τα δεχτείς αν δεν θέλεις μπορείς να ζεις εκτός κοινωνικού συνόλου και να λες αυτά που λες. Επίσης μπορεις να ζήσεις σε ένα ψηλό βουνό χωρίς να χρειάζεται να σταματάς στα κόκκινα φανάρια της ασφάλτου. Όσοι όμως επιλέγουν να ζουν σε μία πόλη υποχρεώνουν την ελευθερία τους να ακολουθεί κανονισμούς.Αν πάλι δεν σε κάλυψα θα με βρεις εδώ τριγύρω.
Γράφεις πιο κάτω πάλι προσβάλλοντας για μεταφράσεις και επιμέλειες κειμένων το τι είναι στο μυαλό σου ο Μάστερ και τι δεν είναι .Σαν προσωπική σου άποψη. Μέχρι εκεί να το δεχθώ. Αλλά ναι ο Μάστερ είναι αυτός που θα σε μάθει και θα σε μυήσει σε πράγματα που δεν εχεις φανταστεί. Θα σε στείλει στο google ή στη βιβλιογραφία για να εντρυφίσεις . Η υπεραπλούστευση και ο γενικός αφορισμός δεν βοηθάει ανθρώπους που θέλουν να ψαχτούν με το χώρο. Ο Μάστερ είναι Δάσκαλος. Και ως τέτοιος αντιμετωπίζεται .Έχει αρκετές γνώσεις και τρόπο να διδάξει σε ανθρώπους που αναζητούν την γνώση . Δεν είναι αυτοδίδακτος πειραματιστής με χάρακα γεωμετρίας ούτε φαντασιωσικός αυνανιστής με βατραχοπέδιλα.Συνήθως είναι άνθρωπος ο οποίος έχει το χώρο το χρόνο, τις απαιτούμενες γνώσεις και τον εξοπλισμό για να μπορέσει να μυήσει , να διδάξει και να δώσει τις απαιτούμενες γνώσεις σε κάποιον που θέλει να εξελίξει πέρα απο το πρωτόγονο ένστικτό του κάποια πράγματα.Δεν απευθύνεται σε όλους ούτε και είναι υποχρεωτικό να αρέσει σε όλους. Ο Vatsyayana δεν έγραψε το κάμα σούτρα για να σε μάθει να πηδάς πράγμα που ο κάθε άνθρωπος το έχει από ένστικτο όπως πολύ σωστά είπες , το έγραψε για να σου αποδώσει άλλες τεχχνικές διαστάσεις και δρόμους για να αξιοποιήσεις περισσότερο το αρχέγονό σου ένστικτο . Αδιαφορώντας αν υπήρχαν κάποιοι Στέφανοι της εποχής αντίστοιχοι που είχαν αφαιρετική άποψη. Το προφανές ήταν ότι δεν απευθυνόταν σε αυτούς.
Αντιφάσκεις σε όσα λες γράφωντας το εξής ,΄΄ Όσον αφορά όλο αυτό το lifestyle προσδίδει σαφώς ένα μυστήριο έναν ερωτισμό σου δίνει την ίδέα ότι ανήκεις κάπου ακολουθώντας το ότι δεν είσαι απόβλητος διεστραμένος κλπ αλλά μέχρι εκεί΄΄, ενώ πολλοί που διαβάζουν τα κείμενα του blog είτε βανίλα είτε όχι δεν έχουν τέτοια επιθετικότητα εσύ τα διαβάζεις υψώνοντας το δάχτυλο και δείχνοντας τους υπόλοιπους προβάλλοντας το εγώ. Εγώ δεν θα κρίνω τη σκλάβα από τη τελετή σερβιρίσματος ή από τις Gorean positions. Εσύ πιθανώς ναι αλλά εσύ δεν είσαι το σύνολο του lifestyle. Είσαι μια λαμπρή εξαίρεση αυτόφωτη όπως μας είπες παραπάνω. Επέτρεψε όμως στους υπόλοιπους να κρίνουνε κάποιους που θέλουν να μετέχουν στο Gor από το πόσο καλά σερβίρει ένα τσάι η σκλάβα από το πόσο καλά αποδίδει τις slave position και ας μην πίνουν τσάι.Μία απλή πράξη όπως η προσφορά ενός φλυτζανιού τσαγιού ή ενός καφέ μπορεί να γίνει μία μικρή τελετουργία που προσδίδει ερωτισμό στη ζωή τους τις υπόλοιπες ώρες πέρα από εκείνες του αρχέγονου ενστίκτου της συνουσίας και του ερωτικού παιχνιδιού.
Y.Γ. Επειδή πάλι αναφέρεσαι στις κακές μεταφράσεις και στην επιμέλεια των κειμένων , βλέποντας την εμμονή σου να διορθώνεις τους άλλους στείλε μας ένα μαιλ σου για να σου στέλνουμε τα κείμενα στα αγγλικά να τα μεταφράζεις εσύ και να τα επιμελείσαι όσο το καλύτερο δυνατόν για να αξιοποιείται και η ανάγκη σου του να γράφεις πιάνοντας χώρο.
Η θέση μου είναι πάντα σε αυτόν που κάνει κάτι έστω και στραβά και απέναντι σε εκείννοβν που κρίνει τους πάντες και τα πάντα χωρίς ο ίδιος να κάνει τίποτα.Το σύνηθες φαινόμενο του Ελληναρά είναι να εστιάζει στο ότι επειδή δεν μπορώ να κατανοήσω το βάθος ή τι θέλει να πει ένα κείμενο μου φταίει η μετάφραση του google, aka όταν δεν μπορώ να καταλάβω το μήνυμα εστιάζω στην κακή ορθογραφία ή στον άσχημο γραφικό χαρακτήρα του νηματογράφου.Τουλάχιστον έτσι δεν δείχνω την προφανή αδυναμία του να κατανοήσω και προσπαθώ να στρέψω τους άλλους πέρα από το μήνυμα.
(και για να μην μένουμε στα λόγια οι άνθρωποι που έχουν γράψει τις αναρτήσεις γράφουν υποχρεωτικά και τις πηγές τους.Ψάξε βρες όσες δεν σου αρέσουν μετέφρασέ τες σωστά κάνε τη σωστή επιμέλεια και στείλτες μου να τις αναρτήσω.Αν δεν έχεις την ευχέρεια να τ κάνεις τότε προσπέρνα τις μεταφράσεις χωρίς να σχολιάζεις επαναλαμβανόμενα σε κάθε σου μήνυμα την κακή συγγραφή τους.Ο λόγος πρέπει να συνοδεύεται από πράξεις.)
Με τιμή και εκτίμηση,
Ασημένιος Δράκος – Gorean Lord
Οι παραπάνω απαντήσεις ελπίζω να σε κάλυψαν όσο και εμένα "αγαπητέ" Στέφανε.
Παρόλα αυτά επειδή ξεκινάς με την φράση "Θα ήθελα μια απάντηση από τη Ράνια αν είναι δυνατον" θα ήθελα και εγώ μιαν απάντηση από εσένα.
Η ερώτησή σου ποιά ήταν ακριβώς; Γιατί πέρα από κάποια προσβλητικά σχόλια και κάποιες προσωπικές εμπειρίες (flash back σε παλιά νήματα κάποιων ήταν αυτό) δεν είδα κάποια ουσιώδη ερώτηση.
Θα σε παρακαλούσα σε επόμενο σχόλιο που θα αναφέρεσαι σε εμένα (αν υπάρξει, βέβαια) να αφήνεις και κανένα κενό γιατί πραγματικά δυσκολεύτηκα να το διαβάσω... Μπορεί, βέβαια, να φταίει που δεν έχω τελειώσει κάποια Ανώτατη Σχολή...
Φιλικά (πάντα)
Rania
Δημοσίευση σχολίου