Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010
Κολάρο...βίτσιο του Κ ή κάτι παραπάνω;
Αν στο google εικόνες πληκτρολογήσει κανείς τη λέξη "slave" πέρα από εικόνες που έχουν να κάνουν με τη ιστορία θα βγουν και εικόνες με γυναίκες ή άντρες που φοράνε κολάρο.Ψάχνοντας,λοιπόν,και πηγαίνοντας από τη μία εικόνα στην άλλη έπεσα σε κάποια blog που περιγράφανε κάτι που αναφερόταν ως Collaring ceremony (Τελετή παράδοσης κολάρου).
Το να δώσει ένας Μaster σε μία σκλάβα το κολάρο με τα διακριτικά του και στην ουσία να την ονομάσει σκλάβα Του είναι τιμή (τουλάχιστον οι κοπέλες στις εικόνες έδειχναν πολύ περήφανες).Για να γίνεται-στο εξωτερικό ως επί το πλείστον- ολόκληρη τελετή για την παράδοση του κολάρου κάτι θα σημαίνει.Δεν είναι απλά ένα κόσμημα ή το προσωπικό βίτσιο του κάθε Κ.Ψάχνοντας λίγο ακόμα είδα ότι κάποιοι δεν το θεωρούν απαραίτητο ,αλλά το θεωρούν πλεονασμό..Ο Κυρίαρχος,λένε,δεν θα φανεί από το κολάρο που φοράει η σκλάβα του...
Τελικά τι σημαίνει το κολάρο για τον Master και τι για την σκλάβα; Πώς νιώθει ο πρώτος όταν το δίνει και η δεύτερη όταν το φοράει; Είναι απλά ένα ταμπελάκι που δηλώνει σε ποιόν ανήκει ποιά ή είναι κάτι παραπάνω;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλια:
Αγαπητή,φίλη,Rania
Το κολάρο είναι ένα σύμβολο κατ'αρχήν.Άρα η κίνηση είναι πρώτα συμβολική και μετά ουσιαστική.Για τα διεθνή δεδομένα θεωρείται είτε στους submissives είτε στους slaves απαραίτητο.Για τα ελληνικά δεδομένα που εκφράζονται μέσα από την προχειρότητα δεν θεωρείται απαραίτητο.Ας εξετάσουμε,λοιπόν,τους λόγους.
Ένας υποτακτικός φορώντας ένα περιλαίμιο,αυτό που όλοι λέμε κολάρο,στα κοινά δρώμενα ουσιαστικά,σε αυτό που λέμε χώρο,δείχνει εν πρώτοις διακριτικά το status του.Άρα,λοιπόν,εάν φανεί σε κάπιο χώρο φορώντας κολάρο σε εμφανές σημείο δείχνει ποιος είναι,τι είναι και ότι ουσιαστικά αποδέχεται αυτό που είναι.Πράγμα που στο εξωτερικό τείνει να είναι πραγματικότητα και όχι μόδα.Για να μην παρεξηγηθώ,στα όσα λέω,σπεύδω να πω ότι το κολάρο είναι ένδειξη και όχι απόδειξη για ό,τι δηλώνουμε.Άρα,λοιπόν,ποιος ο λόγος για κάποιους να μην το δέχονται ή να μην το παραδέχονται ως παραγματικότητα.Σε παρακάτω ανάρτησή μου θα γράψω τι είναι το κολάρο και γιατί υπάρχει.
Υπάρχουν όμως δύο τύποι κολάρων.Το εκπαιδευτικό και το επίσημο.Κάποιος που μετέχει ή λαμβάνει εκπαίδευση φοράει ένα εμφανές κολάρο που του το έχει δώσει ο Κ ως εκπαιδευτικό για να υπενθυμίζει σιωπηλά τη θέση του απέναντι στον Κ έτσι ούτως ώστε να σφραγίζει με τη σιωπηλή του συναίνεση την όποια εκπαίδευσή του.Υπάρχει και το επίσημο κολάρο που το φοράει κάποιος όταν συνοδεύει τον Κ εκτός χώρου εκπαίδευσης σε δημόσιες εμφανίσεις και του χαρίζεται ως απόδειξη Κυριαρχίας του Κ πάνω σε αυτό το άτομΟο αφού τελειώσει την εκπαίδευσή του και αφού τυπικά ανήκει πλήρως και εξόλοκλήρου στον Κ.Αυτό έχει να κάνει με το τι είναι περίπου το κολάρο και τον λόγο ύπαρξής του.Και όσο αφορά τους ανθρώπους οι οποίοι ως υποτακτικοί ακολουθούν τις τάξεις των slaves και ως κυριαρχικοί ακολουθούν τις τάξεις των Masters.
Στις περιπτώσεις Dom και sub το κολάρο δεν είναι παρά ένα αξεσουάρ που απλά προσθέτει στο φετιχισμό των ατόμων.
Δημοσίευση σχολίου